środa, 2 listopada 2022

Vobro - WOW! Pianka Z Galaretką w Czekoladzie.

Jak tam nastroje? U mnie pracowicie, czasem mam zwiększone zapotrzebowanie na coś słodkiego. Dziś o galaretce z pianką w czekoladzie od Vobro. Łakocie są w trzech smakach: Wiśnia, pomarańcz i cytryna. Wow. 


Skład, wartości odżywcze:
 





Moja opinia:

Czekolada jest chrupiąca, podczas gryzienia rozpuszcza się przyjemnie w buzi tworząc przyjemne uczucie, zarówno wiśnia jak i pomarańcz doskonale wspólgrają z czekoladą. Wiśnia to smak który najbardziej mojej mamie przypadł do gustu. Pomarańczowa wersja jest chyba najbardziej aromatyczna, daje taką błogość i jest to wersja która skradła moje serduszko. Cytrynka też jest aromatyczna, słodka i przyjemna. Plusem łakoci jest to że nie są przesłodzone, przyjemnie sie je gryzie, miło rozpuszczają sie w buzi. Galaretki skradły serce mojej mamy która bardzo lubi trzymać je w buzi gdyz przyjemnie sie rozpuszczają.

Za miłe chwile dziękuję marce Vobro

A Ty którą wersje wybierasz: pomarańcz, cytrynka czy wisienka?

25 komentarzy:

  1. Na pewno są pyszne. Ja wybieram pomarańczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie na pewno są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybieram żadnej, nie lubię galaretek w czekoladzie, ale Wam życzę smacznego❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wiśnia smakowałaby mi najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to najbardziej lubię pomarańcze wiec chyba wszystkie takie byłby zjedzone :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś mam ochotę na coś czekoladowego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne smaki, wszystkie mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jadłabym! To zdecydowanie moje smaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tak pyszne pianki z galaretką skuszę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszące słodkości. Wyglądają też kolorowo i bardzo energetycznie. Życzę Ci wszystkiego słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie zaparzyłam filiżankę kawy i brakuje mi coś słodkiego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańcz 🍊 o tak, u mnie po ciężkim dniu w pracy też wzrasta zapotrzebowanie na coś słodkiego

    OdpowiedzUsuń
  13. O, gdzie można kupić takie piankowe galaretki? Z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Często poruszasz u siebie temat takich słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności, czasami można sobie pozwolić na jeden lub dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianka z galaretką? Pyszności! Spróbowałabym chętnie każdego smaku, lubię takie słodycze. Pozdrawiam, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś smaczne testowanie. Szkoda, że nie ma truskawkowych. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zapamiętać, by kupić je jak będziemy w Polsce. Nie jadłam ich jeszcze, a galaretki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!