środa, 12 października 2022

Nowości

 




Siemka jak tam nastroje? Mam nadzieje że wszystko ok. Dziś pokażę swoje zakupy, zrobiłam je co prawda jakiś czas temu wpis tak sobie "wisiał" i dojrzał do publikacji, zapraszam:


Fluff śmietanka do ciała brzoskwinia z karmelem, przyjemne mazidło o miłym zapachu:)
Woda z melissy stosuję jako tonik.
Milutkie kapciuszki takie mięciutkie...

W lumpie upolowałam sweterek wełniany 90% + 10% kaszmir. 


Kawa syrop klonowy z orzechami, bardzo lubię tą kawę.
Kraina wiecznych mgieł - czarna herbata z dodatkami
Zefiry - takie smakołyki słodkie mocno.

No i to jak na razie tyle z zakupów, miłego dzionka. 

32 komentarze:

  1. Piękne zakupy! Sweterek i kapcie śliczne, smakołyki też bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zakupy świetne. Kiedyś miałam takie podobne kapciuszki, bardzo je lubiłam Ten sweterek prezentuje się rewelacyjnie. Ciekawe, czy będzie gryzący dla ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatek kaszmiru to zawsze przyjemny dotyk...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek. Zakupy na pewno udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe kapcie, ja się w tym roku jeżynami to objadłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dawno nie był u Tee Janowicz! a tak lubię ich herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kapcie.
    Nastrój depresyjny, więc nie pisze nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne pozdrowienia przesyłam i garść dobrej energiii

      Usuń
  8. Golf jest w moim ulubionym kolorze. Papucie wymiatają, ale koty nie dałyby mi żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kapciuszki, idealne na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy świetne. Te kapciuszki są przecudne, cieplutkie i milusie, idealne na chłodne jesienne dni :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniusie te kapciyszki, tylko mi s nich zawsze zimno od spodu😅 a zawsze mam słabość bo są urocze 😊
    Sweterki lumpkowe często bywają super. Śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te baboszki, kapciuszki :) Ciepłe będą. Sweterek też wygląda zacnie. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Generalnie bardzo rzadko noszę kapcie (nawet zimą), ale te misiowe po prostu mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajne zakupy. Zainteresowała mnie ta kawa. W jakim sklepie można ją dostać?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!