wtorek, 15 listopada 2022

Dżaga, szczeniaczek:)

 Jak na wtorek przystało kolejny pisak czyli dziś szczeniaczek Dżaga, pitt bullka red nose - tak mi wygląda.



 Psie dziecię jest po dopieką TTB Poznań, zapraszam do opisu:


Do adopcji poleca się 3,5-miesięczna suczka pitbull. Dżaga😁
Ruch to jej drugie imię. Jest żywiołowa i energiczna. Jest to typowa przedstawicielka swojej rasy, która do innego psa musi być wprowadzana ze świadomością, ponieważ nie da sobie w kaszę dmuchać innemu osobnikowi. Ludzi kocha 💓
Poleca się do domu, który wie, że czeka go dużo pracy z tym szczeniakiem.
ROK URODZENIA: 2022
Jeśli chcesz dać dom, wypełnij ankietę adopcyjną
KONTAKT:
MAGDA 668 157 162
ALICJA +48 606 247 113
NIE ODPOWIADAMY NA SMS-Y.
NIE ODBIERAMY TELEFONÓW PO 20:00



5 komentarzy:

  1. Śliczny piesek, mam nadzieję że szybko znajdzie bo swój dom a nie tylko same zachwyty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest. Oby, jak najszybciej znalazła swoje szczęście w kochającej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodziutka to powinna szybko znaleźć nowy dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!