poniedziałek, 7 listopada 2022

Rozmaitości

 











19 komentarzy:

  1. No to się pośmiałam od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy mem wykorzystuje zdjęcie z radzieckiego filmu "Afonia" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie widziałam Twoich rozmaitości :) Mam sporo do nadrobienia...
    Na dobry początek dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te męskie gacie są bardzo nieapetyczne!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka dawka humoru na początek tygodnia jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała sprzeczka z żoną, ale ważne, że ma co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe z Edytą Górniak :D Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmaitości wzięte z życia. Humor na początek tygodnia akurat. Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za zestaw 😂 Seria niezłych memów i fajnie, bo tego potrzeba w erze ciągłych stresów, czy gadania o tym, co tam nam doskwiera nieco luzu i dystansu 👍

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!