poniedziałek, 5 grudnia 2022

Rozmaitości

 

















9 komentarzy:

  1. Dobre :D Ta imprezka to chyba już po poprzedniej imprezce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka dieta na płaski brzuch bardzo mi odpowiada. 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, podziwiam ludzi, którzy takie rzeczy wymyślają 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe uwielbiam takie rozmaitości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Impreza po trzydziestce ha ha ha dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytata Marcina Rozalskiego bardzo do mnie przemawia . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda z tymi robotami drogowymi, dokładnie taka scenke widziałam z miesiąc temu u mnie na osiedlu. Siedmiu stoi, jeden kopie.
    Van Gogh mądry.
    A impreza po trzydziestce śmieszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta imprezka to raczej po 70-tce :) A jak wasza imprezka ?

    OdpowiedzUsuń
  9. To z Garfieldem bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!