niedziela, 4 grudnia 2022

Zestawienie najczęściej słuchanych piosenek...

 

Do podsumowania roku jeszcze trochę, ale dziś muzycznie o tym czego słuchałam w tym roku. Otóż na maila przyszło mi podsumowanie jakich konkretnych utworów słuchałam najczęściej. Otóż najczęściej słucham podcastów, wywiadów tematycznie chyba psyhologia ale nie tylko... spojrzałam w historie i to co wzbudza emocje pozytywne to kanały: Między Słowami, Czajnikowy.pl, jaroslawgibas.com, Adam Van Bendler, Instytut Etykiety - Aleksandra Pakuła, Stand-up Polska, Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS... no jest tych kanałów trochę które lubię, ale najczęściej raz może kilka odpalam ten sam filmik. A to co leciało z moich głośników najczęściej według zestawienia które dostałam na maila to słuchałam przez 14 392 Minuty 174 Wykonawcy 558 Utwory najczęściej słuchane w tym roku:

1) Bye Bye Bye - 60s "Pulp Fiction" Surf Rock Style *NSYNC Cover ft. Tara Louise



2) KAZIK - Do u remember?


3) Depeche Mode - Freelove


Całej setki tu nie wstawię, ale przeglądając kolejne punkty na liście zrobiło mi się sentymentalnie, wróciły wspomnienia...

Rammstein - Angst kojarzy mi się z pracą... 

Dream On - Postmodern Jukebox ft. Morgan James (Aerosmith Cover) tego słuchałam namiętnie latem... ahhh te emocje, cóż znajomość okazała sie pudłem a sentyment i wspomnienia zostają.


Oj ten kawałek miałam nawet jako dzwonek gdy on dzwonił... ahhh emocje. Dziś są dużo mniejsze, ale...


A po zakończeniu znajomości...




OneRepublic - Love Runs Out (Official Music Video). Luty, moje urodziny... miałam tego słynnego wirusa który pokrzyżował mi plany wyjazdu do uzdrowiska. Choroba w urodziny....hehhh. Wyjazd przesunęłam:) 


Inne które mi sie spodobały i mogę polecić:






Znalazło by sie pewnie jeszcze trochę ale nie chcę przedłużać, w końcu czasem pojawiają się "ulubieńcy" a w nich dzielę sie tym czego słucham:) 
A Ty polecisz mi coś fajnego do posłuchania? 

10 komentarzy:

  1. Każdą wysłuchałam. Dziękuję za mini koncert.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio coś mało słucham piosenek, częściej oglądam filmiki w tym filmy Aleksandry Pakuły. W wolnej chwili posłucham Twoich piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kawałki. Ja ostatnio często pracując, słucham radia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dużo oglądam filmów, a świat muzyki jest taki piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z nich znam i słucham.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie, niektórych piosenek sama słucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio tylko radia słucham, co mi podsuną, to gra, i jestem zadowolona, polecam Radio Nowy Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zestawienie, w ogóle super, że ci takie coś przyszło na maila, fajna sprawa:) Ja ostatnio słuchałam podcastów Nagłowskiej, głównie o rozwoju osobistym.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!