czwartek, 5 stycznia 2023

Daj Włos!.

 Wczoraj dostałam maila od Pani z Fundacji Rak'n'Roll. Wygraj Życie! Organizacja wspiera osoby zmagające się z chorobą nowotworową. Oferta na stronie Fundacji klik jest całkiem ciekawa otóż, propozycji jest kilka:

- linia pomocowa gdzie jak wyczytałam dyżuruje psycholog, działająca w środę od 19 do 21

- Zapisy do psychoonkologa e-mail: biuro@raknroll.pl tel. 22 841 27 47

- Dla wszystkich, którzy mają pytania dotyczące sytuacji prawnej w związku z chorobą onkologiczną własną lub Bliskiego, uruchomiliśmy Konsultacje Prawne Rak’n’Rolla.W każdy czwartek, w godzinach od 19:00 do 21:00 prawnicy czekają na Wasze pytania pod numerem telefonu 500 255 225. Konsultacje są bezpłatne, koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.

- Peruki syntetyczne i naturalne. 


Od Stycznia 2023 została wznowiona akcja: Daj Włos. Aby wesprzeć akcje można oczywiście napisać o niej przypominając...

Cudownie jeśli chcesz skrócić swoje włosy, możesz zrobić dobry uczynek. Minimalna długość przyjmowanych kosmyków wzrosła o 10 cm, czyli na chwilę obecną jest to 35 cm, zmian jest więcej, oto 5 zasad:

- włosy  które nei nadają się: 

a) farbowane nie nadają się Można oddać włosy kręcone naturalnie. 

b) Włosy po trwałej nie nadają się na peruki. 

c)  po keratynowym prostowaniu. 

- "(...) zachęcamy Cię do poczekania i przekazania nam 35 cm włosów, zgodnie z zasadami, które wprowadzimy od stycznia 2023 r. – dzięki temu peruki będą lepszej jakości i szybciej trafią do naszych Podopiecznych."

- Włosy muszą być umyte, ważne by nie były po użyciu maski ani odżywki, bo są bardziej śliskie co utrudnia tworzenie peruki. 

- Po prostu umyj i dobrze wysusz, wilgotne włosy w kopercie mogą spleśnieć.

- Muszą być splecione w warkocze.

- Przed obcięciem zapleć warkocz. Osoba pracująca nad peruką musi mieć 100% pewność gdzie jest nasada włosa, a gdzie końcówka. Tylko włosy w warkoczu dają taką czytelność. Muszą być solidnie związane gumką na obu końcach.

Włosy można skrócić samodzielnie albo w salonie fryzjerskim lista salonow część z nich wykona usługę za darmo ale mogą też oczekiwać zapłaty, takie szczegóły warto omówić  przed wizytą. 

Salon po ścięciu fryzjer (ka) przekazuje Ci włosy, wraz z zaadresowaną kopertą. Przed wysyłką pamiętaj, aby upewnić się, że włosy są suche, a do przesyłki dołącz podpisany wydruk oświadczenia wypełnionego online . Jest możliwość osobistego przekazania darowizny w siedzibie Fundacji al. Wilanowska 313A, 02-665 Warszawa


więcej szczegółów klik

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zwłaszcza że jak ktoś może to nic to nie kosztuje, no może prawie;)

      Usuń
  2. Akcja świetna, ale niestety całe życie mam krótkie włosy...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja:) Ja mam farbowane i niezbyt długie włosy, niestety nie pomogę, ale podam dalej informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje cienkie włosy nie nadają się na perukę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa akcja, która ma na celu pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kilka lat temu chciałam oddać swoje włosy dla tej właśnie fundacji, jednak chęć eksperymentowania zwyciężyła... Nie farbowałam włosów już od ponad roku i staram się je zapuszczać, jednak nie wiem czy włosy cieniowane nadają się na perukę? ;/ Muszę się zorientować, bo chętnie bym taki gest uczyniła!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja, zaraz przekażę dwóm osobom, mogą być zainteresowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. 35 cm... Chyba nigdy nie miałam tak długich włosów. Niemniej jednak akcja ta jest bardzo wartościowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcja jest naprawdę super. Ja jednak nigdy nie miałam tak długich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Córka już dwa razy oddawała swoje włosy. Piękna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tę akcję i jest bardzo potrzebna. Włosy dla chorych onkologicznie to ważna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  12. I takie akcje bardzo sobie cenię, choć osobiście nie mogę pomóc, bo moje włosy cienkie i rozjaśniane

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córka kiedyś miała bardzo długie włosy i właśnie do nich powędrowały po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To rewelacyjna akcja i trzeba o niej cały czas przypominać! Właśnie jestem na etapie zapuszczania włosów, więc mam nadzieję, że niedługo znów będę mogła pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!