środa, 18 stycznia 2023

O tym co sprawia mi przyjemność

Dziś o tym co mnie cieszy co lubię, takie proste (i nie tylko) przyjemności, zapraszam


 


1) Dobry film, sztuka, muzyka. Nie zawsze mam czas, bywa że to też kwestia nastroju, ale jeśli wszystko sie zgra chętnie obejrzę film, teatr kocham co prawda nie każda sztuka mnie interesuje, ale teatr kocham. Kino jest u mnie niżej bo nie ma tam tej magii wyjątkowości, ale dobre produkcje to coś co mnie przyciąga. Cenie kulturę i sztukę.




2) Ładna pogoda, robienie zdjęć, zwłaszcza jak efekt mi sie podoba 


3) Miłe wspomnienia, tak to one czasem sprawiają że jakoś tak milej na duszy, cieplej. Wyjątkowe są te z T<3, ale te staram sie ukracać. Nie chcę go wspominać ale czasem myśli czy tęsknota same przychodzą. Pozwalam sobie na wspomnienia miłe na przykład zwierzaków. Na zdjęciach dwa cudne zwierzaki które są juz niestety za Tęczowym mostem. Kot Opiłek którego bardzo kochałam kocham nadal, podobnie jak psa na którego mówiłam Smrodo - psem sie opiekowałam czasem gościł u mnie na miesiąc i dłużej, przywiązałam się do niego. Obu zwierzaków brakuje mi... 





4) Dobra herbata. Lubię kupować w herbaciarni, mam kilka ulubionych miejsc. Pijam czarną aromatyzowaną z dodatkami lub bez, czasem wrzucam np jabłko czy cytrynę.


5) Słodycze, oj to temat rzeka u mnie: czekolady, cukierki, ptasie mleczko... kto chce uśmiech na mojej buzi wywołać to wręcza mi łakocie. 


6) Gorąca czekolada najlepsza taka gęsta, mniam. 


7) Ceramika mam filiżanki, kubki, maselniczkę , talerzyki a nawet świecznik - wszystko rękodzieło z podpisem, znakiem twórcy. Kocham ceramikę daje mi przyjemność każdego dnia. Co ciekawe jak jestem w pobliżu kramiku z ceramiką to muszę pooglądać, a zakup kusi...

8) Ładna biżuteria, najbardziej lubię srebro. Znam pewnego jubilera, jak zachodzę do jego sklepu, to patrzałki moje zawsze coś znajdą, tyle wspaniałości... Część rzeczy jest dziełem tego starszego pana, niesamowite co potrafi zrobić, mam już od niego bransoletkę (na zdjęciu poniżej) mam też zawieszkę która jednocześnie jest małym pojemnikiem np na leki.





9)  Świeczki, woski, ładne zapachy. Lubię ładnie pachnieć żel perfumowany, jakieś ładne pokładełko bardzo lubię Nuit Hogo Boss...  Lubię jak w pomieszczeniu jest ładna woń. Lubię też jak jest dobrze przewietrzone. 



10) Podróże małe i duże.


11) Miłe lokale i dobre jedzonko, kawiarnie i przyjemności podniebienia. Lepsza samotność niż toksyczne towarzystwo. Czasem ktos zapyta o podróż czy wizytę w teatrze lub kinie o to z kim byłam. Szczerze? Dla mnie ważny jest wygląd, klimat, dobre jedzenie ale jeśli obok mnie siedzi ktoś kto psuje całą przyjemność to lepiej posiedzieć w samotności a uwaga zamiast poświęcona komuś może być większa uważność na zmysły, smaku, zapachu... można cieszyć patrzałki elementami wystroju.


12) Pielęgnacja, jakaś przyjemna nawilżająca maseczka, mazidło o przyjemnym zapachu...




No i to na tyle by było punktów. Znajdujesz jakąś sbierzność, a może dodasz od siebie jakiś punkt co Tobie sprawia radość, wiem że wiele z osób tutaj zaglądających wybierze książki:)


17 komentarzy:

  1. Też lubię dobrą kawę lub herbatę, zapachy, włoski świeczki. Podobnie, jak Ty zbieram kubki i filiżanki. Życzę Ci kochana, abyś tej przyjemności miała w swoim życiu bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele zbieżności w tym co daje nam radość, fotografia, jedzonko, biżuteria, podróże. Faktycznie od siebie dodam książki, bo to moje drugie życie oraz spanie, bo sny to moje trzecie życie 😁 Radość sprawia mi również zrobienie czegoś stwórczego, rysunku, dekoracji, napisania opowiadania itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. I to są te małe duże przyjemności, które mogą umilić każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie widzę wiele podobieństw, no i jeszcze blogowanie, spotkania z bliskimi i wychodzenie z róznych dolegliwości, bo to zawsze jak nowe życie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ważne jest dobre jadło i napitek 😃 w czasie podróży np. U mnie na pierwszym miejscu są skorupki, wyjazdy na drugim. Chociaż pielęgnacja również jest ważna.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie oczywiście oprócz książek to świeczki, kawa mięciutki kocyk, ale także zakupy. Dobrze jest mieć takie małe przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie towarzystwo moich zwierzaków, mój ogród lub spokojniejszy poranek z filiżanką dobrej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna pogoda to chyba każdemu sprawia przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrą kawę i czekoladę też uwielbiam. Kino zrobili nam tak daleko, że po prostu film wolę obejrzeć w domu z kotami. Patrząc na program z Gesslerową też wolę jeść w domu :D Lubię robić zdjęcia przy dobrym oświetleniu. Nastroju nie uzależniam od pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę całkiem dużo punktów wspólnych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo zbieżności. :)
    A największa taka, że dziś też o swoich przyjemnościach mówiłam, na terapii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że tak dużo punktów potrafiłaś wymienić :)
    Miłość do zwierząt jest piękna, ale i bolesna, gdy muszą odejść.
    Kilka punktów mamy zbieżnych np. słodyczeeeee! Gdy je widzę, to kwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo wspaniałych punków napisałaś o tym, co CI sprawia przyjemność. Z miłą chęcią podzielę się tym, co ci sprawia przyjemność, a mianowicie kontakt z przyrodą, z miłymi i pozytywnymi osobami, podróże, jedzenie, kawa, muzyka, oglądanie filmów, rozwijanie swoich zainteresowań, słuchanie podcastów oraz czytanie książek. Słodkości to dla mnie czysta przyjemność 😍👍

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę pozytywnego i wspaniałego dnia 🖐👦❣
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  14. Sometimes all we need is enjoy of these little pleasures. I'm your new follower. May you follow me back? Thanks and havae a really nice day

    OdpowiedzUsuń
  15. Sometimes all we need are these little pleasures. I'm your new follower. May you follow me back? Have a very nice day.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra herbata! O tak. "Lubię kupować w herbaciarni, mam kilka ulubionych miejsc". Mam tak samo. Spacery, małe i duże podróże, ładna ceramika, wytwory kultury... :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!