poniedziałek, 9 stycznia 2023

Rozmaitości

 




















20 komentarzy:

  1. Dobre i bardzo prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała mieszanka dobrego humoru i życiowej refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem tym razem jest amerykańska opaska zmieniająca stres w energię elektryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta super opaska wygenerowałaby mnóstwo prądu!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolacja przy świecach to jest to ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawne plakaty. :D To jak tak świece w pracy, rozbawiła mnie ta żona dająca równowagę, urocze. :))) Z tym aparatem też się uśmiałam, a ciepełko poczułam, czytając o tym, że ludzie zwykle odrzucają drogie rzeczy, bo ich na nie nie stać...prawda. :) Przytulam mocno, miej miły dzień. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiałam się. Wszystkie fajne, ale z tą dobrą żoną, to mnie rozwaliło totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra mieszanka humoru i życiowych sytuacji :) miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje rozmaitości :) Zawsze na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha z tą kolację przy świecach dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. Opaska energetyczna mnie bardzo rozśmieszyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolację przy świecach na pewno będzie można uskutecznić.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!