poniedziałek, 20 lutego 2023

Mały „bulgot” Pesto

 Postanowiłam sobie że do moich urodzin założę konto na portalu randkowym. Ociągałam sie z tym ale stwierdziłam że warto sie po prostu porozglądać, oczywiście nie tyko w sieci; tak po prostu. Pewnego dnia, w przeddzień rocznicy mojego pojawienia sie na tym łez padole poszłam w ładne miejsca i porobiłam sobie zdjęcia. Była noc, co prawda po północy ale jednak dzień urodzin gdzie już nowe konto sie pojawiło. Postanowiłam obniżyć wymagania w tym sensie żeby mniej wkurzały mnie zachowania będących tam person i że bardziej będę obserwować i na ile sie da to bez emocji. Oczywiście blokady poleciały i lecieć będą, jak ktoś mi napisał że: "portale są jak tanie lumpexy, trzeba wiele przerzucić by cos znaleźć". Czy ja szukam? Rozglądam się, jak ktoś ma kulturę to można popisać, dwa razu gadałam przez telefon. Konwersacja jedna miła druga średnio. Niestety dalej tęsknię za T<3, wczoraj miał urodziny. Znalazłam jego profil ma te same stare zdjęcia, emocje dały o sobie znać, bo mimo miesięcy, braku kontaktu dalej coś czuję do niego, jednak tak a nie inaczej sie podziało no i cóż. Cudnie by było gdyby było inaczej,ale nie jest mega szczęśliwa byłabym gdybyśmy sobie oboje poukładali pewne sprawy i wrócili do siebie. Niestety mam świadomość że to sprawa beznadziejna, aczkolwiek cuda sie zdarzają choć nie warto na nie liczyć. 



Przepłakałam wiele, dzisiaj chciałam sie tak wygadać, zapraszam też d zapoznania sie z możliwością adopcji psiaka o imieniu Pesto.

źródło


Pesto ma rok. Przez ten rok zdążył zmienić kilka domów, trafić do schroniska, nie zdążył za to zebrać wystarczającej ilości dobrej, życiowej wiedzy, dlatego szukamy mu domku cierpliwego, otwartego na uzupełnianie tych braków, uczenie, wspieranie, pomoc z poukładaniem informacji w główce. Bo Pesto może się zdarzyć w domu nasiusiać, czy coś zniszczyć, jeśli jego psie potrzeby nie zostaną odpowiednio zaspokojone. To wyjątkowo aktywny, lubiący spacery i mało kanapowy, jak na buldosia, typek. Ma przy tym też mocno „samczy” rys: duże ego, mocny w gębie, brak genu uległej ciamajdy 😉 Taki słodziak, co jak go nieumiejętnie poprowadzić, to wyrośnie na wariata.
Jego wielkim plusem jest to, że jest młodziutki i pięknie otwarty na człowieka, wierzymy, że przy mądrych podpowiedziach opiekunów będzie z niego naprawdę fajne psisko.
Do psów Pesto bywa rożny, dlatego szukamy mu domu bez innych psów, przynajmniej do czasu aż przepracowane zostaną jego emocje.
Pesto ma dość długą kufę, nie widzimy problemów z oddychaniem (co jest dużą zaletą). Jest wykastrowany, zaszczepiony, zachipowany. Gotowy do drogi 😉
Obecnie mieszka w okolicy Grójca. Super domu i fajnej rodzinki szuka w całej Polsce.
PROCEDURA ADOPCYJNA:
1. Wyślij do nas prośbę o ankietę na maila: adopcje.fundacjaast@gmail.com
W wiadomości zwrotnej odeślemy dokumenty do wypełnienia.
2. Z podesłanych ankiet wybierzemy dom/y, które poddamy procedurze adopcyjnej.

14 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Pesto, a Tobie życzę udanego wyboru, o ile to Ty wybierasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby znalazł szczęśliwy dom, którego właściciela zrozumieją, że pies to nie jest rzecz i też ma swoje uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy jest . Uwielbiam zwierzęta i szkoda, że nie mogę mu pomóc. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesiu. Mam nadzieję, że szybko znajdzie swój kochający dom.
    Jak tam czytam te Twoje wpisy o portalach randkowych, to mam wrażenie, że szukasz miłości na siłę. Ale czy to ma sens? Zwłaszcza, że internet "kupi wszystko". No popatrz, nawet Ty chciałaś wyglądać atrakcyjniej robiąc fotografię w takiej a nie innej scenerii. Potem przychodzi rzeczywistość i jest się rozczarowanym tym, że druga połowa nie spełnia naszych oczekiwań, chociaż na portalu randkowym był to cud, miód i orzeszki. Wiem, że to co piszę brzmi okropnie i możesz myśleć, że chcę Ci dopiec, czy też dokopać, ale po prostu chcę abyś też przejrzała na oczy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i mimo wszystko mam nadzieję, że znajdziesz swoją drugą połowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za podzielenie sie swoją opinią i jak najbardziej masz do niej prawo. Ja uważam że rozglądanie się czyli to że pozwalam sie znaleźć nie jest szukaniem na siłę. To że poszłam w ładne miejsce i chciałam sie ładnie zaprezentować nie oznacza że przekłamuję rzeczywistość, w końcu jak pójdę na spotkanie z kimś kto zobaczy raczej tą osobę ze zdjęć. Po za tym wygląd to nie wszystko.

      Usuń
  5. Myślę, że to dobry pomysł z tym kontem, ale musisz być bardzo ostrożna. Warto próbować i jak to mówią, klin klinem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie klin klinem ale takie delikatne pokazanie siebie że jestem,

      Usuń
  6. Fajne psidło, ale nie mielibyśmy z mężem czasu, bo od 2 tygodni zamieszkał z nami niepełnosprawny teść i nawet dla kotów już nie mamy tyle czasu, co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek, aby znalazł dobry dom jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądaj, co Ci szkodzi. Tylko ostrożnie, ale to wiesz. Pesto uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziak, oby znalazł cudowny dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!