poniedziałek, 20 lutego 2023

Rozmaitości









 

8 komentarzy:

  1. Bardzo chcę wierzyć w to, że dobry czas jest już w drodze dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy świetnie pasuje do dzisiejszego dnia, bo dzień deklaracji i płatności podatku zus XD Jeszcze do tego w tle i śpiewać "jeszcze będzie hajs" XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocałunek o poranku mnie rozbroił ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy obrazek jest wspaniały i bardzo życiowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakbym chciała by rzeczywiście dobre dni były już w drodze!
    Z Amorkiem i Mendą super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poranny pocałunek to super sprawa 😀

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!