wtorek, 21 lutego 2023

spacerek

W niedziele wzięłam sunie na spacerek, korzystając z ładnej pogody zabrałam kilka produktów pod małą sesyjkę zdjęciową. 
Spacerując starałam sie nie myśleć o niczym, jednak myśli o urodzinach T<3 były natrętne. Pocieszałam się że pewnie nic miłego ani w moje ani jego urodziny by nie było


Sunia lubi morskie klimaty:)
 


Pohasała by sobie ale ja jej nie spuszczam ze smyczy. Ona jest przyjazna do ludzi i zwierząt, jednak rozumiem że nie każdy życzy sobie witać sie z psem. Sa ludzie którzy nie rozumieją że nie jest dobre witać sie z obcym psem. Dlaczego? Sunia jest przyzwyczajona że jak ktoś podchodzi ona sie cieszy jest energiczna tylko ona nie wyczuwa że ktoś kto przechodzi nas mija a nie że chce sie witać.


Wiem, może i mało ambitny ale taki luźny wpis wysmażyłam:)

A co u Ciebie?

11 komentarzy:

  1. Mnie w schronisku uczono, że należy zachować respekt, bo każdy pies jest inny. Tego też się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sunia! Nie tylko ona lubi morskie klimaty. Sama chętnie wybrałabym się nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki spacerek pomaga przewietrzyć głowę. Ależ Ci zazdroszczę tych morskich widoków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto się dotlenić, ładne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna tam okolica nadmorska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sunia, piękne widoki No i widzę, że spacer był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spacerki są przydatne, aby odświeżyć sobie myśli :D Wszystkiego dobrego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jakie cudowne morskie klimaty! :)
    I bardzo doceniam Twoją postawę! Mam w rodzinie osoby, które były pogryzione przez psy i dla nich nawet najmilszy większy piesek spuszczony ze smyczy i chętny do interakcji jest dosyć stresujący...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!