poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Rozmaitości

 

















19 komentarzy:

  1. Te o szkolnictwie i śmieszne, i straszne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obrazki, miło było się pośmiać z rana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha podoba mi się takie spełnianie marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Świetne obrazki, bardzo zabawne memy. Muszę przyznać, że jest w nich wiele życiowej prawdy.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha idealne na poprawę humoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. Najlepszy podbój kosmosu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ten z hormonami jest super 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za poprawę humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi humor poprawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda wymówka jest dobra, żeby nie pojawić się na lekcji 😆

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawka humoru na początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawne i prawdziwe. Te szkolne trochę dołujące.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. od razu uśmiech na twarzy się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!