czwartek, 1 czerwca 2023

Ulubieńcy maja czyli co mnie ucieszyło

 


Dzień dobry, zarówno wcześniej jak i później urodzonym dzieciom chciałabym życzyc wszystkiego co cudne i cieszy. Ponoć w każdym z nas jest dziecko a wiek to tylko cyfra:) 
Co do przyjemności to chciałabym się dzis podzielić z Wami tym co mnie w miesiącu maju ucieszyło, zapraszam:

1) Pani Katerina instagram.com/katerina_krutous/ prowadzi minipiekarnię do której od czasu do czasu zaglądam. Marudziłam o chlebie cebulowym i dobra osoba zrobiła mi taki jak chciałam serowy z cebulą. Mało  tego! Powiedziała że jak będę chciała to mi może taki zrobić, tylko by wcześniej zamówić. Chlebek odebrałam jeszcze ciepły, pachnący, w smaku naprawdę pyszny! Radość moja wielka!

2) Ritter Sport czekoladki z Ginem. Czekoladki której alkohol dodaje takiej lekkości, smakowite niestety limitowane łakocie bardzo pozytywnie zapisały sie z mojej pamięci. 


3) Ciasteczka Muszelki. Jak dla mnie żadna nowość, ale pewnego razu te znane mi od dawna ciasteczka sprawiły mi dużą przyjemność. Muszelki to ciasteczka an wagę lub większe sprzedawane na sztuki ciastka z jakby kruchego (?) ciasta, przekładane dżemem no i z jednego kończ maczane w czekoladzie. Nie wiem czy w Twojej okolicy sprzedają cukiernie takie ciastka? Jeśli tak to polecam spróbować. 


4) Zawieszka z łańcuszkiem motylek, delikatna śliczna ozdoba od spoo-design sprawił mi dużą radość, noszę z przyjemnością. 


5) Przemek Górczyk Podcast, opis: "Rozmawiam z ekspertami m.in. naukowcami, sportowcami, ludźmi biznesu, artystami, influencer'ami oraz każdym kto w moim odczuciu ma coś ważnego do przekazania.
Interesuje mnie to jak działa świat, społeczeństwo, ludzki organizm, mózg oraz psychika(o ile można to tak rozdzielać). Chce nauczyć się lepiej zarządzać samym sobą, relacjami, być bardziej zdyscyplinowany, i lepszy w rozwiązywanie problemów. 
Nagrywanie tego w formie podcastu to dla mnie kilka pieczeni na jednym ogniu. Jedną z nich jest to, że możesz iść tą drogą razem ze mną.
Na co dzień dostarczam rozwiązania user experience dla startup'u finansowego ze stanów, analizuje i poprawiam swoje funkcjonowanie oraz osobowość. 
W przeszłości przedsiębiorca i wieloletni ekstremalny skater."


6) Słoneczko, ciepło pogoda piękna do fotografowania idealna! Ucieszyło mnie że mogłam Wioli z subiektywnieoksiazkach.pl wysłać coś miłego. Tak staram się co jakiś czas w miarę moich możliwości doceniać osoby które tutaj są, dziękuję!
 
No i to na tyle radości majowych, a co Ciebie ucieszyło w maju?

21 komentarzy:

  1. Chleb cebulowy również by mnie ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie. :)
    Mnie w maju najbardziej ucieszyl wyjazd w ukochane Karkonosze. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka muszelki wyglądają pysznie. A ja jeszcze raz dziękuję ta prezent. Wzruszyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczka muszelki jadłam jakiś czas temu. Mnie w maju szczególnie ucieszyła jednodniowa wycieczka nad morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chlebek cebulowy i czekoladki to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ale super pomysł. Za chlebem cebulowym nie przepadam, ale z chęcią skusiłabym się na czekoladki. Ogólnie widzę że post ma dużo przydatnych wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z chęcią wypróbuję Ogólnie widzę że post ma dużo przydatnych wskazówek

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś wiele miłych chwil w maju :))
    Chlebka serowo-cebulowego nigdy nie jadłam, jeśli gdzieś trafię, to na pewno się skuszę :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukierki z ginem? Muszę ich koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ciastka muszelki kupuję na co drugi weekend. Idealna przekąska do kawy z bitą śmietaną. Zainteresowałaś mnie chlebkiem cebulowo-serowym, oj chętnie bym taki skonsumowała - sama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany i przyjemny miesiąc widzę. Trzeba od czasu do czasu pozwolić sobie na małe przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chleba cebulowego raczej nie jadłam ale bardzo mnie zaciekawiłaś. Dobrze, że maj miło wspominasz 😊 życzę by czerwiec był jeszcze przyjemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszelki na sztuki, to ulubione ciastka mojego syna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, u mnie ciasteczka muszelki są bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chleb cebulowy to coś dla mnie, muszelki też. Ciasteczek muszę poszukać w jakimś sklepie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam tych ginowych Ritter Sportów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ciastka muszelki są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chlebek cebulowy? Hm... No to sama bym chętnie takiego spróbowała. Nie mówiąc o tym, że mój mąż również. On uwielbia swojski chlebek.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!