wtorek, 11 lipca 2023

Małe zakupy


Dziś na szybko. Byłam na małych zakupach a nie planuję w najbliższej przyszłości zakupów więc na bieżąco pochwalę się tym co udało mi się kupić. 

W kolejce do kasy miałam miłą rozmowę z panem, temat dotyczył jego kraju, przypraw... Pan pytał czy byłam w Indiach i zachęcał abym zobaczyła ten piękny (jak zachwalał) kraj. Widziałam Vlog Casha no i mam mieszane odczucia dotyczące piękna, jednak jedzonko to jest to co mnie intryguje, jednak wiem gdzie sklep z hinduskimi wiktuałami sie znajduje i to mi styka . Pan nawet zapraszał na jedzonko ale podziękowałam, miłe. Zapomniałam wyciągnąć od niego przepis na czaj masale;) Zapłacił za swoje zakupy, pożegnał się i poszedł. 

A teraz co ja sobie kupiłam:

dwa metalowe długopisy. Pisze sie nimi wygodnie no i cena... wzięłam jeszcze trzeci dla koleżanki.

Klamra do włosów. 

Patyczki do uszu bevola.


Byłam w lumpku a oto moje łupy za które uiściłam dokładnie 3,12 pln.
Taka sukienka krótka, albo tuniczka, jak kto woli;)


Bluzka taka na co dzień wygodna dobrze sie w niej czuję:)


Ciuszki już uprane i sie suszą. Lubię odwiedzać ciucholand, właściwie to rozglądałam się tam za krótkimi dopasowanymi leginsami czy jak to trafiłam określenie: "majtki bermudy". Taki patent chroni moje uda przed obcieraniem i częściej mogłabym chodzić w sukienkach. Pomysłów zapobiegających obtarciom słyszałam wiele... smarowanie wazeliną - aż mi się niedobrze zrobiło. Talk, mąka też mnie nie przekonują.



21 komentarzy:

  1. Też byłam ostatnio w lumpkach i dorwałam fajne rybaczki, które są stylizowane na bojówki. Kolor też mają śliczny: czarno-butelkowo-szary. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądam Casha 😉 Nigdy nie ciągnęło mnie do Indii, a od harmidru, hałasu i chaosu, który pokazywał Cash, aż mnie głowa bolała przez ekran 🙃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie myślę o wyprawie do Indii. To niewątpliwie miejsce pełne kontrastów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też na dniach z mężem wybieramy się na łupy lumpeksowe dla niego :) Potrzebuje kilka par spodni do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :) Do Indii mnie nie ciągnie, nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta klamra do włosów :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. klamerka do włosów śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą . Ja ostatnio kupuję na Adzia butik

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne ciężko się fotografuje, bo nie widać szczegółów...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem zawsze często chodzę do lumpeksów :) Zawsze tam jakieś perełki znajduję za grosze. Widać, że u Ciebie łupy też udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba było iść na jedzonko to i przepis byś zdobyła. ;)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka piękna. Taka rzecz w szafie zawsze się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że nie chciałabym wybrać się do Indii.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat dzisiaj byłam w lumpku, ale nic nie kupiłam niestety, ale wczoraj na małym shhopingu kupiłam sobie spodenki 3/4, koszulę bez ramion w pieknym turkusowym kolorze i sandały na płaskiej podeszwie, bo moje zmęczone po dniówce nogi nie dają rady w koturnach...na zakupy zaciągnął mnie mąż, że niby potrzebuje butów a skończyło się jak zawsze- on sobie nic, a ja zawsze z czymś wracam, eh...niekonsekwentna jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  15. no i tak sie rozpisałam,ze zapomniałam napisać,że ta tuniko-sukienka również bardzo mi się poodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!