niedziela, 6 sierpnia 2023

Aplikacja "Animal Helper"

Kto lubi stand-up, zapewne kojarzy komika Adama Van Bendlera. 



Komik jest założycielem Fundacji Psia Krew która od 2018 roku działa na rzecz zwierząt bezdomnych. Na stronie organizacji w zakładce Kim jesteśmy? Poznaj nasz zespół możemy bliżej poznać persony działające na rzecz zwierząt, ciekawe są porównania konkretnych osób do ras psów, bardzo ciekawy zabieg. Z wyżej wymienionej zakładki dowiedziałam się że Paweł Gebert porównany do boksera ochrony zwierząt  jest inspektorem ds. ochrony zwierząt w OTOZ Animals, a także biegłym sądowym z zakresu ochrony i dobrostanu zwierząt. Co kluczowe jest on pomysłodawcą:

aplikacji Animal Helper



Aplikacja Animal Helper ma na celu aby przez nią można w szybki sposób zgłosić że zwierze potrzebuje pomocy. Jeden system obiegu informacji, który powiadomi odpowiednie dla danego przypadku, miejscowe organy ścigania i służby ratunkowe lub organizację charytatywną. Zawsze, gdy zwierzęciu – domowemu, dzikiemu, czy gospodarskiemu, będzie działa się krzywda.



"Zatrudnienie pracowników to ostatni z trzech elementów układanki. Najwcześniej rozpoczęły się prace nad samą aplikacją. Dzięki współpracy z firmami LSN z Sopotu i BinarApps z Gdyni, ten element jest już niemal ukończony. Zostały jeszcze tylko ostatnie modyfikacje i usprawnienia, a kluczowym etapem były tu także otwarte testy, w których mógł wziąć udział każdy chętny użytkownik."klik

Wczoraj na Instagramie Adam Van Bendler potwierdził rozpoczęcie rekrutacji pracowników do Biura Obsługi Połączeń w Gdańsku Oliwie. Praca stacjonarna przy obsłudze infolinii coś jak 112 tylko dla zwierząt. Poszukiwane osoby powinny sie cechować:

- determinacją

- miłością do zwierząt

- mocnymi nerwami

"Ta praca ma ratować życie, także będziemy wymagać pełnego zaangażowania, poświęcenia i odpowiedzialności. To nie będą zadania proste, lecz z pewnością, dające satysfakcję z udzielania niezbędnego ratunku naszym braciom mniejszym – dodaje pomysłodawca projektu."

Co trzeba zrobić:

Zgłoszenia wraz z CV należy wysyłać na adres mailowy: praca@animalhelper.pl.


Konieczne jest również wypełnienie formularza


animalhelper.pl

fundacjapsiakrew.pl

facebook.com/Fundacja.Psia.Krew

instagram.com/adamvanbendler/

Adam Van Bendler (official)

21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że taka aplikacja jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, ależ świetny pomysł. Dobrze że jest taka aplikacja, będę i niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. IT na usługach w dobrej sprawie, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o tej aplikacji, ale dobrze o niej wiedzieć :D
    Na pewno ściągnę ją sobie na telefon. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że są tego typu aplikacje. Może choć trochę zwierzaki będą miały łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, coś takiego jest potrzebne.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja i bardzo przydatna aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć o istnieniu takiej aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że taka aplikacja istnieje, a jakże potrzebna, warto nagłaśniać jej moc udzielania pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Ja od lat mam zapisany w telefonie numer do Pogotowia Dla Zwierząt, a u nas działa lokalny i absolutnie niezastąpiony Mysikrólik, który przyjeżdża na zgłoszenie do dzikich zwierząt - lub można ranne dzikie zwierzę im zawieźć - tak zresztą ich poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aplikacji nie znałam, ale już wiem, że istnieje i na pewno będę o niej pamiętać w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wykorzystuje się zdobycze technologii dla tworzenia takich szczytnych rozwiązań w ważnych sprawach.Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej aplikacji. Super, że powstają takie inicjatywy, mogą zdziałać wiele dobrego. Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie aplikacje powinny być bardzo popularne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej aplikacji. Fajnie, że powstają takie inicjatywy

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa z tą aplikacją. Myślę ze będzie sporo chętnych na to stanowisko

    OdpowiedzUsuń
  17. A widzisz, nie wiedziałam o takiej apce. Super pomysł. I te porównania ludzi do rasy zwierząt - zabawne, ale i jakie pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pożyteczna aplikacja. Dobrze, że powstała. Warto o niej wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Adama i jego występy (zwłaszcza ten o Sunrise Festivalu, na który sama jeżdżę ;)) - ale nie miałam pojęcia, że działa na rzecz zwierząt. Od takiej strony go nie znałam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!