środa, 8 listopada 2023

Herbaciarnia u Oblatów.

 O Herbaciarni u Oblatów słyszałam już kilka lat temu, polecała mi ją pewna osoba jako ciekawostkę, a co w tym miejscu takiego co wyróżnia ją spośród innych lokali? Zapraszam do dalszej części.

Kilka dni temu na instagramowej rolce profilu whynotgdansk kolejny raz spotkałam się z tematem tego lokalu.

Herbaciarnia znajduje sie blisko dworca Gdańsk Główny, ul. Elżbietańska 9, całkiem po drodze jakbyśmy szli na starówkę, albo wracali z niej;) 


Do lokalu, w którym podawana jest herbata i ciacho schodzimy schodkami.

Ceglane wnętrze piwnicy ma swój klimat. 


Są gry i książki.
W ofercie Herbaciarni u Oblatów znajdziemy herbatę, kawę, wodę, soki, ciasta i desery. No i teraz to co wyróżnia to miejse to to że: zapłacicie tyle, ile uznacie za właściwe 🤗 (można kartą). Odbywają się tutaj także wydarzenia które można śledzić. elzbietanska.pl



21 komentarzy:

  1. Jak będę w Gdańsku to chętnie tam zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, gdy w końcu zatrzymam się na dłuższą chwilę w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciekawe miejsce. I mają nawet małą biblioteczkę. Uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na bardzo klimatyczne miejsce. Wystrój, ten regał z ksiązkami na pewno przyciąga. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znowu będę w Gdańsku, to z pewnością odwiedzę to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miejsce, uwielbiam wszelkie herbaciarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimatyczne miejsce! Ja też chętnie tam zajrzę :) Bardzo podobna kawiarnia jest w Kartuzach koło kolegiaty. Niestety kawa niesmaczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie miejsca i mimo, że jestem kawoszką to herbatą nie pogardzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne miejsce, idealne na jesienne dni i wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne i klimatyczne miejsce z duszą. Dzieki za polecajkę, już sobie zaznaczam na swojej mapie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne miejsce!
    My byliśmy kiedyś w klasztornej kawiarni na św, Krzyżu w Górach Świętokrzyskich, tez było to klimatyczne miejsce...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. A u nas taka fajna herbaciarnia była i się zamknęła... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że herbatka pyszna !? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieć takie miejsce niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce z klimatem, a tyle razy człowiek bywa w Gdańsku i niewiele wie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Następnym razem postaram się pamiętać o tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za informację o tym lokalu, będę chciała tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkałam w Gdańsku, ale nie znam tego miejsca xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Herbaciarnia u Oblatów zdecydowanie brzmi jak wyjątkowe miejsce! Fascynujący jest fakt, że cena jest ustalana według uznania klienta - to rzadkość i pokazuje wyjątkowe podejście właścicieli do gości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Herbaciarnia to dobry pomysł na takie miejsce. Na pewno przyciąga .

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!