niedziela, 17 grudnia 2023

Czy są tu miłośnicy królików?

 Kłapouchy to królik będący mieszkańcem schroniska dla bezdomnych zwierząt. Chciałabym to zmienić, niestety sama nie znam sie za bardzo na królikach ale zawsze mogę Was poinformować, może ktoś.....


opis:

"Kłapouchy to małe, kicające szczęście! Króliczek ma 4 lata. Jest królikiem miniaturowym. To bardzo miła i łagodna istotka. Jak na królika przystało, Kłapouchy bywa płochliwy. Z pewnością będzie potrzebował czasu, aby zaaklimatyzować się w nowym domu. Przy odpowiednim opiekunie Kłapouchy na pewno się otworzy i odwdzięczy się godzinami wspólnego miziania!
Kłapouchy pod naszą opieką został wykastrowany i jest gotowy do adopcji. Czeka na Ciebie w Bojanie k. Gdyni. Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej: 721 440 005"źróło, więcej klik

19 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby udało się króliczkowi znaleźć dom :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, nie wiedziałam, że można adoptować królika. Ja mam koty, więc taki zwierzak odpada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja synowa była niedawno z firmą na wolontariacie w schronisku, były tam tez i króliki...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny. Ja też mam koty, więc nie mogłoby żyć wspólnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedaczek, co on musi przeżywać w tym schronisku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna ofiara nieodpowiedzialnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę królikowi znalezienia domku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam słabość do prawie wszystkich zwierzaków :) Oby trafił na dobre serducha ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny! Niestety 4 koty raczej by go zamęczyły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiż on uroczy. Szkoda mi tego maleństwa. Oby grafił w dobre ręce

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudny! Oby szybko ktoś go przyjął na członka rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za słodziak, oby szybko znalazł domek ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś królika angorę. Był cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że królik znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Królik w schronisku...człowiek to jednak bestia. Niech maluszek dobrze się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Kłapouchemu nowego przyjaznego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieci kochają króliczki, więc na pewno znajdzie swój dom.Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widać i takie puchate piękności potrzebują dobrego domu. Trzymam kciuki żeby taki się znalazł

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za jego szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!