poniedziałek, 11 marca 2024

Haul




Kłaniam sie niziutko w poniedziałek:) Mam nadzieje że weekend udany. Mi nazbierało sie zakupów których nie pokazałam a niektóre z produktów już są w trakcie użycia, niektóre produkty pokażę niebawem w recenzji. Jako że dziś poniedziałek będą i memy, zapraszam



1) Herbata czarna z jabłkiem kupiona na stoisku nie sieciowym. Kolejny raz ją kupuję, tak ją lubię ze mam ochotę z Wami sie podzielić, myślałam nad rozdaniem herbatkowym...
2) Czarna z jakimiś dodatkami lilia czy coś w podobie.
3) Maski do włosów z Lee Stafford. CoCo LoCo już prawie zdenkowałam. Hair Growth czeka na swoją kolej. Kokosowa jest świetna, niebawem recka tych masek.


1) Żel pod prysznic Verbena, przyjemny odświeżający zapach:) 
2) Pur Blanca i LBD kulki z Avonu.
3) Płyn micelarny ,,Na koniec dnia" skuteczny z dobrym składem.
5) Moja ulubiona herbatka "Indyjski Specjał" świetna z dodatkiem cyryny, mniam.

A teraz trochę memów:








13 komentarzy:

  1. Kosmetyki YR zawsze będę polecała. Teraz mają fajny zestaw o pięknym zapachu płatków róż i olejka arganowego.
    Mem z psem jakże prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy plus dawka humoru, połączona z refleksją życiową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy, dużo wartościowych produktów i te memy też fajne. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. I odrazu poniedziałek jest lepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :) Misia to niedługo wsadzą do tańca z gwiazdami :D :D :D Psa żadnego nie chcę, wystarczą mi koty, i to za dużo. Psy mi wystarczą u innych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, zawsze z ciekawością spoglądam na różne herbatki, bo też uwielbiam teinę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza myśl: ale jak to haul? A gdzie rozmaitości? ;p
    Spawacz najlepszy. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy, uwielbiam probować nowe herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak rozbawił mnie najbardziej.
    A herbatki wszelkiego rodzaju uwielbiam... zawsze dokupuję jakieś eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu miałam dość dużo produktów z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!