wtorek, 30 kwietnia 2024

Denko

 


Kwiecień to raczej ładny, słoneczny miesiąc miał też chłodne momenty gdzie potrzebna była grubsza zimowa kurtka. Miałam okazje być na wyborach w komisji. Jak nie żyję polityką tak chciałam by była dogrywka oraz by nie wygrał dotychczasowy od wielu lat panujący prezydent miasta. Uważam że ponad dwadzieścia lat nieprzerwanych rządów jednego człowieka to za dużo. Już w starożytności były kadencje. Szybko usłyszałam drugą dobrą wiadomość że będzie dogrywka, a to znaczy ze ten sam skład, to samo miejsce ale połowa mniejsze pieniądze, ale zawsze to większy przelew, a to lubię.
Radością moją była  Wycieczka do Elbląga, szkoda że nie starczyło czasu na wstęp do muzeum oraz na bramę targową, z reszta jest od pierwszego maja czynna, więc i tak bym nie miała szans, zrobić zdjęć widoków z góry tego zabytku.
Nie działo sie jakoś szczególnie dużo, a teraz to co zużyłam:


AA Bubble Peeling taka przyjemność w pielęgnacji, lubię to musujące działanie. Jeszcze jak złotówkę kosztuje saszetka która mi na dwa razy wystarcza to czemu sobie odmawiać przyjemności:)

The Conscious Vitamin C witamina c ma działanie kojące i uspokajające moją buzię więc, pewnie kupię kolejne opakowanie, tymczasem mam LIQ CC  Wit. C15% 30 ml.

AA bąbelkowa maska do twarzy pachnie melonem, taka przyjemna nawilżająca maseczka. Jak trafię na promce kupię bez wahania. 


Yumi pianka głęboko oczyszczająca do twarzy, robi swoje czego więcej oczekiwać? Może kupię ponownie.

Czarne mydło, kosmetyk dość popularny kiedyś dziś mam wrażenie zapomniany, a szkoda bo ten produkt fajne myje, wygładza, nie wysusza.... chętnie kupię ponownie.
Vianek tonik łagodzący do twarzy. Kupiłam go okazyjnie, nie zauważyłam spektakularnych efektów łagodzących, w dodatku sie lepi, no nie zakochałam się w tym produkcie. 

No i to na tyle, miłego dnia!

19 komentarzy:

  1. Witaj. Zakupy bardzo fajne. A te zakątki w Elblągu jeszcze zobaczysz, jestem o tym przekonana 😁 serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę piankę oczyszczającą do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że produkt Vianka się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie bylam w Elblagu, ale pamietam, ze milo spedzilam tam czas podczas wycieczki w dziecinstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będąc członkiem komisji można sobie fajnie dorobić. Raz. na jakiś czas, ale to zawsze coś do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też ze 3 razy byłam w komisji. Ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety też ten sam gościu wygrał, w dogrywce i niewiele brakowało, ale niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakieś lekkie maseczki nie lepiące się na czas letni chętnie bym poznała. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe denko. Dodatkowe pieniądze zawsze się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yumi mi się nigdy nie sprawdziło, ale za to Vianka uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiecień minął szybko. Też z zainteresowaniem śledziłam wybory i wyniki w lokalnych miastach, miejscowościach. Szykuje się trochę zmian

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za fajne polecajki. Szkoda, że produkt Vianka się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pianka wygląda ciekawie. Może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie Vianek miałam sobie kupić, ale poszukam innego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam maseczki bąbelkowe, całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbowałabym tę maskę bąbelkową do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna maska bąbelkowa i czarne mydło. Mydła używam i chyba staje się coraz bardziej popularne.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!