wtorek, 14 maja 2024

Sushi. (Edit- czytałam że ma już dom.)

 Na przestrzeni lat widuję sporo zdjęć psów, ale fotografie Sushi mocno chwyciły za serce! Staffik to "pies klaunik" z którego aż kipi pozytywna energia. Skąd wiem? Poznałam w życiu nie jednego "stafiora" i wiem że niczym mały mag potrawi w mig wywołać uśmiech nawet w najsmutniejszy dzień. Widok Sushi złapał mnie za serce tak mocno że stała się bezkonkurencyjna jako bohaterka dzisiejszego wpisu, zapraszam do opisu:


"(...) Staffiki to prawdziwe torpedy, wesołki gotowe zrobić wszystko dla swojego człowieka, ale ona taka nie jest i pewnie jeszcze długo nie będzie.

 Przebywa u nas od miesiąca, widać że robi bardzo duże postępy. Na chwile obecną sama potrafi zaoferować kontakt z człowiekiem. Miesiąc temu nie było to możliwe, każda próba kontaktu z naszej strony kończyła się przeraźliwym strachem. Strach był na tyle paraliżujący że nawet tak zwykła i prozaiczna czynność jak jedzenie, była możliwe tylko w nocy jak nikt nie patrzył i inni mieszkańcy hotelu wyciszali się i szli spać. Dzisiaj Sushi sama bez żadnych nacisków potrafi jeść opiekunowi z ręki i nie odwraca się już od niego, gdy ten tylko na nią spojrzy.

 Suczka nie jest ani trochę agresywna, bez względu czy mowa o ludziach czy o innych psach. Obecność innych psiaków zdecydowanie ją ośmiela i pomaga w procesie rehabilitacji duszy.

 Wiemy doskonale że w takich przypadkach potrzeba czasu, spokoju i cierpliwości. Szukamy dla Sushi opiekuna który będzie dysponował tymi atutami. Byłoby super gdyby nowy opiekun miał już zrównoważonego psa który swoim zachowaniem mógłby ośmielić malutką i pokazać jej że życie pieska może być bardzo przyjemne i przede wszystkim bez strachu.

(...)W razie dodatkowych pytań kontakt telefoniczny możliwy po godzinie 16

 Aga 503305077 

Adam 661037223

źródło, więcej klik

14 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za jej szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna psinka. Oby znalazła kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszajaca sytuacja, tez mam nadzieje, ze pies znajdzie swoj dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby jak najszybciej trafił pod skrzydła troskliwych stałych opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
  5. niech szybko znajdzie domek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby szybko znalazł dobry dom <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sushi uwielbiam, piesek o takim imieniu MUSI mi się podobac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, że szybko znajdzie kochających ludzi i ciepły dom

    OdpowiedzUsuń
  9. 3mam kciuki by udało się Wam znaleźć dobrych ludzi dla psa.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie mój typ psa, ale jej, żeby szybko znalazła kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie że ta historia zakończyła się happy endem :) oby więcej takich

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że ma już swój dom i swojego człowieka , dobrego...Zawsze mi żal takich psów skrzywdzonych przez potwora, którego niech spotka to samo co zafundował tej suni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, kiedy bezdomny lub skrzywdzony pies znajduje nowy dom. Ufam, że do końca życia Sushi będzie tam miała dobre życie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie, że udało się znaleźć nowy, oby szczęśliwy, dom!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!