wtorek, 13 sierpnia 2024

Potrzebny tymczasowy dom dla suni z krzywą nóżką

 Dziś sunia, bidula schroniskowa dla której Fundacja AST szuka domku na "tymczas". Dziesięciomiesięczna pannica ma problem z łapką i potrzebuje konsultacji ortopedycznej. Organizacja zapowiada taką pomoc, jednak potrzebny jest kąt, najlepiej w Stolicy.



opis:

"Można mieć niecałe 10. miesięcy, a za sobą szereg trudnych doświadczeń.

Ta młodziutka sunia została znaleziona. Na tyle, na ile udało się odtworzyć jej historię, była przekazywana z rąk do rąk przez poprzednich właścicieli. Ostatni z nich miał nawet odebrać ją ze schroniska, ale jakoś do niego nie dojechał...


Sunia jest po złamaniu łapki. Nóżka się zrosła, psinka chodzi na niej, ale kończyna jest krzywa i wymaga konsultacji ortopedycznej. Tą chcielibyśmy jej jak najszybciej zapewnić, jednak do tego potrzebny jest nam dom tymczasowy, który pomoże nam opiekować się sunieczką.


Domu tymczasowego szukamy najchętniej w Warszawie i okolicach. Sunia jest otwarta do ludzi, pełna wigoru, radości i niewychowania 🤗 Z uwagi na cieczkę szukamy na start DT bez innych psów. W kontakcie dochodzącym na ten moment wydaje się do psów w miarę ok.


Czy zna życie w domu? Bloku? Tego niestety nie wiemy. Sunia przebywa obecnie w schronisku. W co wierzymy, to to, że pod okiem fajnych opiekunów będzie miała możliwość domowości się (do)uczyć 🙂


Teraz nasze zadanie. Znajdźmy suni domek tymczasowy 🧡 Zaopiekujmy się młodzinką i wprowadźmy ją na lepsze tory życia. Pomożecie? Udostępnicie nasz apel? Zaczniemy ten tydzień od mega zmiany na lepsze dla choć jednego psa?


Kontakt w sprawie stworzenia domu tymczasowego: adopcjebullowatych@wp.pl"

źródło, więcej klik

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybkoa znajdzie ten tymczasowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny piesek. Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby potrzebny jej dom szybko się znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedaczka... Oby szybko znalazła dobrych opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedny piesek, zawsze mi takich szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzęta cierpią tak jak my, gdy im coś dolega. Oby szybko znalazła się dobra dusza, która zapewni jej dom i opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki. Ludzie mają wielkie serca i jestem pewna, że ktoś otworzy swoje dla tej suni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko znajdzie swój dom i kochających ludzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że znajdzie swoją rodzinę!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!