piątek, 2 sierpnia 2024

Rozmatości z telefonu

 Co tam słychać? Miało być dziś filmowo ale jakoś nie miałam głowy do opisywania, jakiś film obejrzałam ale to sie tak zbiera i wpis dłuższy będzie.

Dziś taki post albumik, zapraszam



Piwna w Gdańsku, Przy końcu ulicy znajduje się Wielka Zbrojownia (zbudowana na początku XVII w. i pełniąca funkcje miejskiego arsenału), współcześnie są tam jakieś stoiska chyba.


To nie mieszkanie a część kawiarni urządzona w takim klimatycznym stylu. Pełno starci, dobry sernik i orzeźwiająca lemoniada owocowa, na zdjęciu czarny telefon z tarczą



Park Kuźniczki, siedziałam tam dumając...



Fontanna w Gdańsku Wrzeszczu. 


Wieczorny spacer nad morzem...


Park Majkowskego w Wejherowie to klimatyczne pełne zieleni miejsce. Niestety dzieci hałasowały, był weekend... na szczęście udało mi się znaleźć zaciszne miejsce do zadumy. 


W tym budynku znajduje se restauracja i muzeum piśmiennictwa. 


Wczoraj dostałam informacje że moja kandydatura została pozytywnie rozpatrzona. Mieli odezwać sie tego samego dnia a jednak. Szkolenia zaczynają sie pod koniec sierpnia, potrwają kilka tygodni, będą zakończone egzaminem. Minusem jest dojazd, no ale lepiej mieć pracę niż terminy rozmów kwalifikacyjnych. 


Jakaś taka jakby jesienna aura czasem sie pojawia.... ahh lato nie uciekaj!



Mam wrażenie przeglądając Instagram że w jakiś magiczny sposób konta które myślałam że obserwuję obserwowane nie są. Pojęcia nie mam dlaczego sie tak dzieje. Podobnie gdy lajkuję jakiś post na to bywa że jakby sie nie dodają lajki, bywa że po wejściu na profil i kliknięciu w fotkę okazuje sie że jest polajkowane, dziwne to, miał ktoś podobnie?
Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Zdjęcia z Twoich stron mogłabym oglądać codziennie. Uwielbiam nasze wybrzeże!
    Gratuluję dostania się nie szkolenie,mam nadzieję że ta praca będzie spełniać Twoje oczekiwania i Ty będziesz się w niej spełniać. Serdecznie Ci tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło pooglądać takie kadry, musze się wybrać w te rejony.
    Oby wreszcie ta oferta pracy dała efekty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie kochana i trzymam kciuki, żeby z pracą wszystko się poukładało po twojej myśli. A zdjęcia, jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki spacer to super sprawa. A z tym Instagramem to różne dziwaczne rzeczy się dzieją, ciężko to ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki, świetne miejsca, jest gdzie spędzić miło czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ujęcia! A taką lemoniadę bym chętnie wypiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Article!
    We understand the importance of packaging for both the products and brand. We are available to provide you the finest packaging solutions that makes you a brand.

    Eliquid Boxes

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!