środa, 4 września 2024

Haul

 



Dziś temat przyjemny, zakupowy, o szaleństwach będzie moich. Trochę tego, ciut tamtego jakiś taki standard, zapraszam
Taki off top... 
W poniedziałek widziałam T<3, to chyba on mignął mi gdzieś w przestrzeni publicznej Poczułam się dziwnie. Mimo czasu gdzieś nie do końca jest mi obojętny ;(
A to co kupiłam pokażę i opiszę w dalszej części:


Fluff balsam do ciała biała herbata i lotos. 
Czarna aromatyzowana saszetkowa herbata mango. Smaczna. 


1) Apis - perfect moisture krem na dzień,  z 4 molekułami kwasu hialuronowego, która ma skutecznie zatrzymywać wodę w głębokich warstwach skóry. Jakoś nie czuję tego cudownego nawilżania, niestety. 

2) Apis - Vitamin C Flow, Odżywcza kremo-maska na noc. Produkt ma ekstremalnie odżywić, nawilżyć, ujędrnić i rozświetlić skórę! No czekam na te efekty... 

3) YR Balsam do ust malina. Cóż, tu uczucia mam mieszane bo ładnie wygląda na ustach, nabłyszcza, dodaje kolorku, fajnie. A! Ładnie pachnie no przyjemny produkt jednak jakoś średnio nawilża i odżywia trzeba ciągle smarować no i tak to bywa... plusy są ale i minusy....


Chelton cherbata saszetkowa czarna,  z aromatem marakuji z plantacji w Ceylon
Impra mieszanka czarnych herbat w różnych smakach: ananas, truskawka, wiśnia, cytryna, czarna porzeczka... herbatka pyszna, każda saszetka osobno pakowana. Produkt trudno dostępny stąd radość duża:)
Herbata czarna o smaku kawy rumowej. Ciekawa propozycja ale niestety nie zapowiada sie bym kupiła ponownie... są lepsze, na przykład: "Herbatka Pana Tadka".


Kawa Inka karmelowa, bardzo mi smakuje na zimno z mlekiem i lodem. Zawiera ponoć magnez witaminy z grupy b, żelazo. Czytałam że kawa Inka ma działanie antyoksydacyjne, dzięki zawartości polifenoli. Do jej zalet też należy wspomaganie układu nerwowego, łagodzenie podrażnień śluzówki układu pokarmowego... mnie ona po prostu smakuje, najlepsza karmelowa chociaż kusi wypróbowanie miodowej.

Bilet na spektakl: "Reset". Spotkanie po latach dawnych koleżanek z uczelni. Fragment opisu: "Co zyskały, co straciły, jak bardzo życie w orbicie drugiego człowieka wpłynęło na ich własny los. Wszystkie zostały obdarzone wolną wolą, moralnością, uczuciami i empatią. Czy z nich skorzystały? Co pozostaje, jeśli całkowicie i wbrew rozsądkowi poświęcasz swoje życie dla kogoś? Cztery fantastyczne kobiety w obliczu utraty sensu życia podejmują ryzykowną grę, ujawniając skrywane dotąd tajemnice narażają się na utratę czegoś więcej niż dotychczasowego status quo. Czy było warto?"

Bilet na spektakl: "Życie intymne Jarosława" Sztuka na podstawie na podstawie korespondencji i dzienników oraz wątków opowiadań Jarosława Iwaszkiewicza. 

To na tyle nowości przyjemności. Marzy mi sie obejrzeć spektakle: "Faust", "Fedra" oraz "Lilla Veneda". 


20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę Inkę. Mój ulubiony smak to mleczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka z mango może być smaczna :) bardzo lubię tego typu herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wybierasz się na kolejne spektakle. Czekam na relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Lubie czytac recenzje, choc czesto zaluje, ze nie moge zobaczyc opisywanych spektakli...

      Usuń
  4. Będzie ciekawe zakupy. I super że kolejny spektakl zaliczony 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam korespondencję Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów - świetna lektura

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa Inka karmelowa mnie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie intymne Jarosława zabrzmiało bardzo dwuznacznie w obecnej sytuacji w kraju ;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie tą kawą karmelową na zimno. Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam jeszcze tej Inki , a ciekawia mnie też herbatki:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy :) na herbatę z mango chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie uczucie będą Ci wracać, ale nie działaj pod ich wpływem.
    Fajny haul.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great shopping! The creams look really great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie piłam Inki na zimno. Nie wiem czy by mi smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niedługo ide do kina na Zakochanego Mickiewicza. Ale ta sztuka, na która idziesz, też fantastycznie sie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego wszystkiego najbardziej mnie zainspirowała spektaklami. Dawno nie byłam muszę nadrobic

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że lubisz herbatę! Je też , ale i Inkę chętnie wypiję

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!