niedziela, 8 września 2024

Przyjemności ulubieńcy sierpnia

 Dziś powspominam to co było miłe i przyjemne w miesiącu sierpniu. Zdawałoby się że nie było zbyt wiele miłych momentów, rzeczy a jednak punktów sie uzbierało, zapraszam: 


1) Ognisko, miłe towarzystwo i pyszne jedzonko. Super było.


2) Spektakl "Piękna Zośka"pisałam o nim tu klik spektakl bardzo mocny wiele rzeczy bardzo ważnych uwypukla. Intensywne emocje trzymały długo.


3) Wycieczka na plażę w Brzeźnie miłe miejsce klimatyczne do spacerowania, jest park, budynki, molo...


sklepy też, kupiłam ulubione herbaty w saszetkach. Zarówno Chelton jak i Impra w saszetkach to podkuty które niestety nie łatwo uświadczyć. Zwłaszcza z Impry sie cieszę!


4) Spacery po klimatycznym Gdańsku. Na zdjęciach: Mariacka, nad Motławą. 



5) Cydry jabłkowy i gruszkowy. Kupiłabym dwa gruszkowe, ale niestety ostał sie jeden więc stąd jabłkowy.


6) Wizyta w Domu Uphagena przepiękne wnętrza, cudne zdobienia, dbałość o szczegóły.... ahhhh...



 7)  draże w czekoladzie o smaku rumu kokosowego, inspirowane kubańskim drinkiem Cuba Libre. Jakie to dobre... mniam!



8) Po prostu smażone szproty, małe rybki, fajne to!



9) The Body Shop - Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna nawilża, koi, wygładza polepszając koloryt mojej buzi. Minusem jest cena ale wydajność jest dobra.


To na tyle, aktualnie cieszy mnie słoneczna pogoda. A co Ciebie cieszy teraz?

17 komentarzy:

  1. Och, jak chciałabym pojechać do Gdańska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetny pomysł, żeby zapisywać przyjemne momenty

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że dużo zwiedziłaś w ostatnich dniach? super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogniska są takie klimatyczne. Chyba sobie zorganizujemy takie niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się miałam wybrać na jakiś spektakl, bo właśnie się u mnie zaczęła Jesień Kulturalna, ale ceny biletów mnie przeraziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest co wspominać miesiąc po miesiącu. Zawsze w trudnych chwilach można sobie naprawić nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzy mi sie to z praktyka wdziecznosci, ktora bardzo dobrze wplywa na nasz nastroj.

      Usuń
  7. Miło przeżyty sierpień, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię cydr i chyba ten z antonówek u mnie wygrywa, bo jest troszkę kwaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cydry uwielbiam! zwłaszcza schłodzone

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że sierpień był całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sierpień nie był taki zły a przynajmniej tak wypadl w podsumowaniu:)
    Udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się taka wycieczka na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i super, uwielbiam ogniska, też jedno zrobiliśmy w sierpniu ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sierpień. U mnie wyjazd do uzdrowiska i pobyt w ulubionych miejscach.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!