środa, 14 sierpnia 2013

Absurdy po prostu wiocha!









20 komentarzy:

  1. Masakra każde zdarzenie można spotkać u siebie w mieście. Ale te z psem to normalnie bym gada zabiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi żal tego psa;/ ale wszystko na jakiś sposób irytujące...

      Usuń
    2. Sytuacja z psiakiem przykra. Najlepiej jego uczyć tak biegać na sznurku za samochodem, a samochód rozpędzić do 200 km.
      Każda sytuacja często spotykana...

      Usuń
  2. Wszystko pikuś...za psa, pokroiłbym na plasterki tego bydlaka !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym pokroiła tą starą babę z zakupami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz co... "biedną" starszą "Panią"...

      Usuń
    2. ja bym jej uwagę zwróciła. to nic , że stara, albo siada albo stoi i daje usiąść innym

      Usuń
  4. bestialstwo wobec zwierząt najbardziej mnie porusza. to strasznie i niezrozumiałe przeze mnie. Głupota ludzka nie zna granic

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami zastanawiam się skąd ludzie biorą tak durne pomysły i sama nie wiem;/chyba z zbyt dużej ilości wolnego czasu;)
    a z tym psiakiem to tego właściciela bym tak samo potraktowała jak on pieska,przynajmniej ten tłuszcz jego by się starł;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że głupota to głupota i tyle. Jak mądry człowiek ma sporo wolnego czasu to i sensownie go wykorzysta.

      Usuń
  6. swietna recepta, w takiej sytuacji farmaceuta musi zadzwonic do lekarza z pytaniem co przepisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem mogliby jakoś drukować te recepty, albo pismem drukowanym pisać. Ja tam myślałam, że między lekarzami a aptekarzami jest jakiś rodzaj kodu, szyfru...

      Usuń
    2. niektorzy lekarze drukują normalnie na drukarce a nie którzy są za starzy na taką nowoczesnosc:) Często też jak się rozszyfruje jeden lek to już wiadomo na co jest i reszte łatwiej rozszyfrowac:)

      Usuń
    3. to mi trochę rozjaśniłaś:)

      Usuń
  7. ...to nie wiocha, to debilizm...

    OdpowiedzUsuń
  8. ...to nie wiocha, to debilizm...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!