Obserwatorzy

poniedziałek, 31 marca 2014

FARBA DO WŁOSÓW GENIUS® COLOR PAK

Firma: Rolland
Cena/pojemność: ok. 20,-
Produkt: GENIUS® COLOR PAK FARBA DO WŁOSÓW
Dostępność: Internet, hurtownie fryzjerskie.
Co pisze producent:
Farba do włosów w kremie gwarantuje błyszczący, naturalny i trwały kolor w pełni pokrywający siwe włosy. Genius Color Pak ponadto pełni ważną rolę chroniąc włosy przed szkodliwym wpływem promieniowania ultrafioletowego i zanieczyszczeń atmosferycznych dzięki zastosowaniu specjalnego nowoczesnego kompleksu biochemicznego A.B.S.P. (Advanced Biochemical Self Protection Complex), który zawiera wyciąg ze słonecznika, aloesu, protein i witamin. Z tego powodu farba do włosów w kremie Genius Color Pak gwarantuje idealne farbowanie dbając również o zdrowie włosów i sprawiając, że są one delikatne i błyszczące. Genius Color Pak dostępny jest w szerokiej gamie 108 odcieni, które można ze sobą mieszać i w związku z tym oferuje on nieskończony wachlarz kolorów. Zastosowanie zgodne ze wskazówkami umożliwia uzyskanie doskonałych technicznie i sugestywnych rezultatów, również w przypadku włosów trudnych do farbowania. Wysoce wydajna formuła produktu idealnie pokrywa i rozjaśnia włosy nie powodując zniszczenia ich struktury dzięki ograniczonej zawartości amoniaku.


Właściwości:
Większa trwałość i stabilność farbowania, Skuteczna odporność na powstawanie wolnych rodników, Wyjątkowa ochrona przed działaniem promieni UV, Ogranicza niszczące działanie środków powierzchniowo czynnych i substancji chemicznych, Doskonała mieszalność, Formuła o przyjemnym zapachu, Łatwe zastosowanie, Delikatna emulsja, Nie spływa, Łatwo spłukiwalny, Błyszczace kolory ze świetlistymi refleksami, Pełne zafarbowanie siwych włosów,

Opakowanie:




Sposób użycia:
 Przed zastosowaniem GENIUS® COLOR PAK nie myć włosów, lecz starannie je wyczesać w celu usunięcia ewentualnych pozostałości lakieru lub środków utrwalających.
Farbę wymieszać z Genius Developer w stosunku 1 część farby i 2 części utleniacza. Na przykład wymieszać 30ml GENIUS® COLOR PAK z 60ml Genius Developer.
Wykonać tę czynność w niemetalowej miseczce w czasie stosowania farby od czasu do czasu przeczesać włosy w celu jednolitego rozprowadzenia kremu i ułatwienia jego działania. Czas oczekiwania wynosi około 25/45 minut w zależności od koloru, który pragniemy uzyskać, od typologii włosów i objętości utleniacza. 

Konsystencja: gęsta

Skład:


Moja opinia: profesjonalna włoska farba do włosów dzięki dużej zawartości pigmentu dobrze farbuje włosy nawet te trudne do koloryzacji. Robercik ma siwe włosy które sam farbuje. Dzięki tej farbie ma 100% pokrycie swoich siwych włosów, a kolor jest trwały i naturalny. Od siebie mogę dodać bo też używam tylko inny kolor że kolor jest trwały nie niszczy tak farba włosów a efekt jest naturalny. Chyba po Matrixie miałam bardziej lśniące włosy, tutaj efekt jest bardziej naturalny i diametralnie trwalszy.



Drugie mycie z olejowaniem. na pierwszym w łazience (światło sztuczne) na drugim naturalne światło godz. ok. 11.30:


Plusy:
Bogaty wybór 108 kolorów
Połysk jest raczej naturalny
Kolor trwały
100% pokrycie siwych włosów
Nie niszczy tak bardzo włosów.
Duża zawartość pigmentu
Nie spływa z włosów
Wydajna
Łatwo się spłukuje
Mniej śmierdzi

minusy:
Dostępność
Chemiczny długi skład 

18 komentarzy:

  1. Zawsze myślałam, że profesjonalne farby są dużo droższe od tych drogeryjnych a tu niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie zdziwiłam będąc w auchan spojrzałam na ceny drogeryjnych farb które nawet ponad trzydzieści złotych potrafią kosztować. Ja za Matrixa z utleniaczem zapłaciłam coś kolo 25 złotych. W hurtowni fryzjerskiej.

      Usuń
  2. Pierwszy raz ją widzę ,bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie staram nie farbowac włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od lat używam farby tej samej firmy, bo nie przepadam za eksperymentami. muszę mieć akurat taki kolor i już. a z tymi 108 kolorami, to nawet nie widziałabym jak i gdzie ich szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja ją kupiłam w hurtowni fryzjerskiej. Można też przez internet.

      Usuń
    2. ja rozumiem, ale jak znalazłaś odpowiedni kolor? jego nazwę? bo ja jak szukała, to patrzyłam na paletę albo na kolor na opakowaniu. a i tak niedokładnie to samo było. hurtownia odpada w moim przypadku.:)

      Usuń
    3. Te hurtownie gdzie robię zakupy sprzedają klientkom detalicznym bez problemu:). No byliśmy tam Pani pokazała nam kolory na palecie, i pomogła dobrać.
      Jesteśmy zadowoleni z farb zakupionych tam:)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy, ale i tak nie planuję farbować włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nigdzie nie widziałam tej marki farby do włosów..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt dostępność nie jest jej mocną stroną:)

      Usuń
  8. W każdej jednej hurtowni fryzjerskiej jeśli obsługa jest kompetentna, to sami pokażą ,pokażą palcem kolor na palecie który to jest,doradzą który kolor pasuje. Dziewczyny bez obaw idźcie na zakupy do hurtowni fryzjerskiej :-) Najwyżej po prostu nic nie kupicie jeśli mimo pomocy obsługi nie będziecie pewne czy chcecie kolor jaśniejszy czy ciemniejszy :-) . Przez pięć lat bywałam w hurtowni fryzjerskiej co kilka miesięcy żeby dokupić np.nowe wałki do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurtownie fryzjerskie to jest to! Żadnej nie przepuszczę:) Zwykle obsługa pomoże w wyborze, doradzi... Przy takiej wizycie można zdobyć wiele cennych informacji!

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!