Obserwatorzy

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Prosze prosze kto to nas odwiedził:

A to Pan Rodo we własnej osobie: 








Jestem zła! Miałam problem z wiatraczkiem w laptopie, więc zaniosłam sprzęt do serwisu ale że facet wiatraczek musiał sprowadzać naprawił go a przy tej okazji skorzystałam z czyszczenia laptopa. Umówiliśmy się że za ponowne rozkręcanie nie weźmie pieniędzy - ok. W domu okazało się że bluetooth nie ma, zaniosłam ponownie do serwisu facet zrobił.
Potem była naprawa wiatraczka z instalką: po niej laptop nabrał dziwnej właściwości: w trakcie pisania czy to komentarza u Was na blogach, wiadomości wpisu na FB, czegoś w wordzie przeskakuje kursor w dowolne miejsce w napisanym już tekście i kontynuuje dzięki czemu robi się misz masz... jest to kłopotliwe i irytujące. Dzwoniłam do faceta a on mi próbował wmówić zalanie... ja na to że problem pojawił sie od momentu przyniesienia sprzętu z naprawy. On na to że może po instalce touchpad stał się "nadwrażliwy" i zalecił ściągnięcie sterowników ze strony producenta. Zastanawiam się co z tym zrobić bo to przeskakiwanie uciążliwe.
Aha.... fakt że rzadko korzystam z kamerki ale jak już chciałam spotkała mnie przykra niespodzianka - widocznie nie tylko bluetooth a Pan nie dokręcił ale i kamerki! Taki oto specjalista!
Jutro do niego zadzwonię! Bo to przegięcie, żeby człowiek za takie "usługi" płacić musiał!

30 komentarzy:

  1. Straszna sprawa z tym serwisantem, nie daj sobie wciskać kitu tylko walcz o swoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj mu popalalić, "fachowcy" próbuja nam wciskać jakieś głupoty i mają nadzieję, że się na to złapiemy, bo nie jesteśmy informatykami. Bardzo mnie to irytuje, a informatyka to nie jedyna dziedzina, w której z człowieka próbują zrobić głupka. Ale pomimo wszystko życzymy udanego świątecznego poniedziałka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nienawidzę takiej postawy i nie zamierzam korzystać więcej z usług tego Pana...

      Usuń
  3. Najlepiej miec kogos znajomego, kumatego w informatyce, bo w serwisach to kaplica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety aktualnie takowego znawcy nie mam. Gdybym miała nie oddałabym do serwisu....

      Usuń
  4. Serwisy tylko kasują pieniądze i nic nie robią.U mnie też coś dziwnie ze stronami żadna przeglądarka dobrze nie idzie..Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie mogę powiedzieć, żeby nic nie zrobił, ale co z tego skoro odbieram laptopa z nowymi problemami....

      Usuń
  5. Ale się fajnie bawi :) Widać, że to szcześliwy psiak :)

    Ja odkąd oddałam laptopa do serwisu, bo uszkodził się dysk twardy mam również kilka innych problemów - bateria wypada bardzo często, nawet przy lekkim poruszeniu laptopa, wiatraczek trochę szwankuje i laptop się przegrzewa, a do tego nie mogę ustawić daty ani czasu, cały czas się zmienia na niewłaściwą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pancio mówi, żeby go nie forsować, no ale ruch misi mieć!

      Masakra! A to było w PL czy UK?

      Usuń
    2. tutaj w UK, jeśli chodzi o naprawy sprzętu to jest tragedia.

      Usuń
  6. Witaj!
    Takiego fachmana to bym za jaja powiesił...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. nie wiem co z nim... łazi z kąta w kąt smędzi...trzy razy był już wyhasał się daliśmy mu szarpaczek pobawił sie i zajął "swój" fotel;)

      Usuń
  8. Ja też tak mam w lapku od samego początku, że mi kursor przeskakuje i nie wiem czym jest to spowodowane dlatego używam klawiatury ekranowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.... w moim przypadku było by to mega uciążliwe (nie mam ekranu dotykowego)

      Usuń
  9. Oj niestety tak bywa :/ kiedyś miałam podobny problem, pan przestał też odbierać telefony ode mnie i nawet wyjechał na tydzień w świat z moim sprzętem :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak wytarzać się na zielonej już trawie ;).
    Mam nadzieję, że dojdziesz do porządku ze swoim laptopem. Niestety nie zawsze trafi nam się porządny fachowiec. Albo trzeba szukać innego albo przycisnąć tego by w końcu wszystko porządnie zrobił.
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wkurzające takie naprawy, ale Rodo za to szczęśliwa mega :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i mam nadzieje Kochana że twoje święta minęły bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...z tymi fachowcami to tak już jest, jak człowiek nie dopilnuje to ręce opadają...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!