Obserwatorzy

poniedziałek, 8 września 2014

Idzie jesień....


















62 komentarze:

  1. Oo, zgłodniałam :D.
    Oj tam jesień. Mnie na razie tylko grzyby w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie puekne ostrezyny!
    Piekne lesne widoki! Oj pospacerowalabym po lesie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Ci zdjęcia wyszły...
    Takie jesiennie prawdziwe, ech nie lubię zimy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zebralas choc troche tych moreli? Ja zaraz pieklabym ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym zaraz ciacho piekła z tych pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj oby jeszcze nie. Mam nadzieje, ze dziś bedzie tak ciepło jak wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, czuć już jesień w powietrzu, moja winogrono dojrzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) fajnie jak jest ciepło bo zimno mało przyjemne...

      Usuń
  8. Och ja tak bardzo nie chcę jesieni. Niby jeszcze jest słońce, ale jesień kojarzy mi się z szarymi dniami, deszczem i syfem na ulicach w postaci błota wymieszanego z podgniłymi liśćmi :( Gdzie nasza złota, polska jesień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piękna ciepła złota cudna jest ale jej zimniejsza strona... koszmar...

      Usuń
  9. piękne zdjęcia ! czuć jesień w powietrzu :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień ma swoj uroki i piękno, jednak wolę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jesień ! uwielbiam tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tą część lata, kiedy zbliża się do jesieni, jest nieco chłodniej i piękny zapach unosi się w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, niestety ale teraz kolej na jesień, a tak mi szkoda lata...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, uwielbiam chodzić po lesie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, idzie... twoje zdjęcia to super odzwierciedlają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostaję u Ciebie na dłużej. Pozdrowienia! ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. trzeba przyznać że jesień zbliża się nieubłaganie, ostatnio byłam na grzybach i tyle ludzi było.. aż sama się zdziwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mi narobiłaś ochoty na jeżyny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia :)
    Jeszcze trochę lata można złapać :) słońce przygrzewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zapach fermentujących śliwek opadłych z drzew :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby tylko słoneczko tak pięknie świeciło :))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w ogrodzie podobny widok jeśli chodzi o jeżyny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie da się ukryć! Ja z jednej strony kocham ją za kolorowe liście, zapach grzybów i złote słońce, a z drugiej nienawidzę za to, że zabiera z sobą lato...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesień nie jest jeszcze taka zła, ale zima? Brrr...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już się jesiennie robi w otoczeniu :) Muszę się wybrać do jakiegoś parku pospacerować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!