Obserwatorzy

czwartek, 7 stycznia 2016

Moja wish lista....

Rzadko zdarza mi sie robić tego typu listy toteż daaaawno nie było takiego posta, pomyślałam sobie czemu by nie zrobić teraz:) wszystko oczywiście w trosce o zróżnicowaną tematykę tego bloga:) zapraszam

1) Wypad do Wrocławia... wybieram sie tam jak sójka za morze... zawsze coś wiecznie coś.... a tak chciałabym tam w końcu dotrzeć... mam nadzieje ze w końcu mi sie uda... napić sie pifffka spiżowego miodowego, przespacerować sie po ogródku japońskim... jak ktoś jest z Wrocka czy okolic, może ktoś był chętnie w komciach poczytam co warto tam odwiedzić... mam nadzieje że w końcu mi sie uda tam dotrzeć:)


2) Zakupy w Starej Mydlarni.... zawsze coś stoi na drodze że nie zrobię tam zakupów... a nie ukrywam że chciałabym...


3) Giorgio Armani Si - piękny zapach...

4) Nuit Hugo Boss... miałam go kupić.... już prawie... ale szkoda mi było pieniędzy wydać... i tak choruję na ten zapach... ale jest postęp... mam balsam do ciała perfumowany, więc jakiś progres jest:))


5) Woski woski dużo wosków... ich nigdy za wiele:P


6) Wybrałabym sie do teatru... uwielbiam to miejsce...

7) Odwiedziłabym sauny, jackuzi....

8) Zakochać sie z wzajemnością i stworzyć udany związek z Panem         Odpowiednim. Taki już na zawsze...

9) zaszaleć w Organoque:)

10) Pojechać na kilka dni w góry...

11) Fajna duża torebka, taka wygodna i pojemna:) 

12) Jadłam milkę z krakersem Tuc która to okazała sie wciągająca... moja ulubiona Marabou.... z tym krakersem.... niech no ja ją tylko gdzieś dorwę...


13) bielizna, ciepłe rajstopy...

14) nowy telefon... - wiem, wiem dawno miałam wymienić...


56 komentarzy:

  1. Numer 1 jakby o mnie. Strasznie chciałabym gdzieś pojechać, gdziekolwiek. Jakoś tak mnie naszło na zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłaś we Wrocku? coś tam polecasz?

      Usuń
    2. No właśnie chodzi o to, że nie byłam a bardzo, bardzo bym chciała :)

      Usuń
    3. Popieram! Ja również do Wrocławia wybieram się jak sójka za morze! Mieliśmy jechać zeszłej wiosny z wycieczką ze znajomymi, ale córka się pochorowała, a potem.....jakoś tak nie wyszło :) Zakopane....nie bylam tam już z 8 lat :( Perfumy Hugo Boss, które kupiłam na wycieczce mojego życia - Włochy, San Marino....ach, marzę o powtórce :)

      Usuń
  2. Aż wstyd się przyznać, ale nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w teatrze. Co najmniej kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak starą mydlarnie polecam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich ręcznie robione mydła, arganowy szampon i odżywkę, a także pianke do twarzy tangerine

      Usuń
  4. Podpisuję się pod woskami, starą mydlarnią i organoque.

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka z Tukiem <3 Mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Milka z herbatnikiem do mnie bardziej przemówiła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 10. U mnie to zawsze aktualne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dawno w górach nie byłam... a tak chętnie odetchnęłabym piersią pełną niemogąc wyjść z podziwu jakież to wszystko pikne!

      Usuń
  8. Wrocław jest przepieknym miastem z pięknym rynkiem i wieloma gotyckimi kościołami i barokowymi budowlami świeckimi. Warto się wybrać na Ostrów Tumski. Znajdują się tam gotyckie kościoły: Katedra św. Marii Magdaleny, Archikatedra św. Jana Chrzciciela, Bazylika św. Elżbiety, Św. Krzyża, NMP na Piasku, św. Stanisława, św. Doroty i św. Wacława, neogotycki św. Michała Archanioła. Będąc we Wrocławiu należy zobaczyć... neogotycki budynek Dworca Głównego, barokowy zespół głównych budynków Uniwersytetu Wrocławskiego z Aulą Leopoldina, gmach Opery Wrocławskiej, budynki Browaru Piastowskiego, Pałac Spätgenów, Pałac Schaffgotschów, Landeshaus, wieże ciśnień przy alei Wiśniowej, Na Grobli i przy alei Kasprowicza.
    Do tej listy należy dodać Muzeum Narodowe, Panoramę Racławicką, Ogród Japoński, Mosty i kładki, wiele pomników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sporo tego wszystkiego:)) czy czasu wystarczy na te wszystkie atrakcje...

      Usuń
    2. To najważniejsze miejsca :o) a czas na pewno się znajdzie :o)

      Usuń
    3. :) oby starczyło, jak ostatnio byłam to zabrakło czasu tyle atrakcji:))

      Usuń
  9. O tak, Milka z krakersem pyszna! :D Oby życzenia Ci się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Wrocławia też bym się przejechała, jeszcze tam nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam raz:) mam stamtąd bardzo miłe wspomnienia.

      Usuń
  11. Nuit Hugo Boss też bardzo mi się podoba, moja koleżanka używa tego zapachu. piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław jest piękny, bardzo lubię :) oj i w góry też bym sobie pojechała... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie si jest za mocny, dzis darmowa dostawa goodies czyli woski;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo z Twoich punktów sama chciałabym zrealizować:)Zakupy w Mydlarni, góry, jaccuzi:) Życzę spełnienia tych celów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę spełnienia wszystkich punktów :) Si dostałam pod choinkę i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zapachy od Si są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę powiedzieć, że teraz już 8 też jest na mojej wish liście :)
    Powodzonka w spełnianiu planów :*

    OdpowiedzUsuń
  18. My mieszkamy we Wrocku od kilku miesięcy ale za dużo miejsc jeszcze nie zwiedziłyśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Wrocławia też wybieramy się już drugi rok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Woski i Wrocław to też moja wishlista :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!