poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wish lista

Krótko zwięźle i na temat:

1) Torebka

źródło grafiki

Torebka o jakiej myślę ma być duża! Wygodna. Przede wszystkim duża i wygodna! Musi mi sie podobać. Mój wzrok przyciągają torebki z metalowymi łączeniami - ot taki mój mały fetysz...

2) Expres do kawy.
Nie jestem jakąś wielką wielbicielką kawy... aczkolwiek czasem lubię i to nawet bardzo... mam swoją ulubioną nawet;) więc na okoliczność jakby mnie ochota naszła chcę mieć takie ustrojstwo:)

3) Dobre pędzelki. Miałam zakupić już dawno temu, wiem, wiem wiem...

4) Piekarnik! - obiecuje sobie i obiecuje.... w końcu trzeba będzie kiedyś kupić...
może kombiwar kupię - nie wiem...

5) Jakiś wypad... marzą mi sie góry - daaaawno nie byłam, marudzę o tym Wrocku.... oj przydało by mi sie;)

6) Woski, dużo wosków Kringle, YC.... - tego nigdy za wiele

7) Obiecuje sobie że w końcu dotrę i zrobię pokaźne zakupy w "zagramanicznych" słodyczach;) - myślę o rozdaniu..... ale to jeszcze jeszcze psssst! Nie było tematu;)

8) W pierwszej kolejności powinnam mój złomiasty telefon wymienić... na lepszy model;)

Ale jak na razie trzeba sie będzie wstrzymać i na napływ gotówki czekać...

63 komentarze:

  1. W górach zaczyna się wiosna, więc może wypad na podziwianie krokusów? Sama planuję taką wycieczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też by mi się przydała torebka. Choć zupełnie inna bo ja dla odmiany lubię małe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod woskami i pędzelkami
    A ekspres do kawy też już mi się wieki marzy i śni po nocach, ale ja za to kawosz jestem :) dzień bez kawy to dzień stracony

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę zakupić nową czarną torebkę - mini i maxi ;)
    I pędzelki też by mi się przydały :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja torebki nie potrzebuję, ale o Wrocku też marzę-właściwie to jedno z moich postanowień noworocznych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka mi się podoba ! Bardzo lubię wygodne jak i pakowne torebki ale musi być właśnie ładna :) twoja mi się podoba,kupiłabym ale musiałabym zobaczyć jaka jest materiałowo,ponieważ ja wolę takie sztywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe chciałabym by była moja;) ale chyba przedział cenowy nie ten

      Usuń
  7. W takim razie życzę spełnienia tych wszystkich planów :-)
    A torebka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę nowy tel sobie zakupić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża i wygodna torebka to podstawa. Ja sobie życia bez takiej nie wyobrażam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 4 mam. a 8 i mnie się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie znowu skusiła torebka, choć mam absolutny zakaz kupowania - pewnie mam ich już ponad 10 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mam sie z butami.... mam już sporo ale kolejną parą nie pogardzę...

      Usuń
  12. Telefon! To moja główna rzecz na liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna torebka :) Przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torba! Bardzo ciekawa. :-) Wosków nigdy za wiele - fakt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta torebka :) A mi by się przydała nowa mikrofalówka i pralka :P Z mikrofalówką może załatwimy coś niedługo, ale z pralką taką jakbym chciała może być gorzej, bo trochę jest droga :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jak bedziesz kupowac ekspress, polecam delonghi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagraniczne słodycze i za mną chodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też mi się marzy kupę dupereli i rzeczy superpotrzebnych. a od tych wosków na blogach to mi się dzisiaj śniło, że miałam jakiś mini wosk, który okazał się mega śmierdzący;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się marzą góry i za niecały miesiąc w końcu tam pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. konkretne zakupy się szykują :D z pędzli polecam Zoeva :D mam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajj, w góry też bym sobie wyskoczyła!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Góry to dobry pomysł - bardzo lubię jeździć w góry wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakbyśmy mieli dużo kasy, to łatwiej by było zrealizować te wszystkie zachcianki :) Ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za mną ostatnio też jakiś wyjazd chodzi, oj chodzi. Chociaż krótki, weekendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta torebka ) samej mi się taka marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi zdecydowanie, przydał by się drugi laptop lub tablet, taki mój i tylko mój, torebka super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj laptop.... często myślę o nowym....ale to niestety nie tak prędko...

      Usuń
  28. Wymienić telefon... Kiedy ja to na końcu zrobię :)
    Torebka ze zdjęcia mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzle też mi się marzą.. i ekspres... i kolejna nowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha u nas słodkości na pierwszym miejscu xD nie no żart, na pierwszym również jest piekarnik w mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bym chciała wymienić mój złomiasty telefon :D i marzy mi się wyjazd w góry, ale teraz tak zimno eh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. telefon to już nie długo wymieniam:)) ale zdecydować sie nie mogę

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!