niedziela, 6 listopada 2016

Denko:)

Październik nie skąpił zimnych mokrych nieprzyjemnych dni, choć i te ładne też były, przecież kiedyś trzeba te fotki pod recki porobić:) 
Denko moje nie jest imponujące ale wolę robić systematycznie co miesiąc niż dwumiesięczne przedstawiać.
Kolory z cyferkami nie ą przypadkowe... mają ułatwić przeglądanie czarny to bubelek, produkt króty mi nie podpasował moze nie jest zły... ale u kogoś bo ja nie planuję powrotu. 
Różowy kolor marzeń kolor niepewności mieszczą sie tu produkty do których moze wrócę, ale i też takie których nie skreślam, ale ulubieńcami nie są.
Czerwone serduszko to ulubieniec do którego wrócę na pewno:) 


Olivenol - łagodny żel do mycia twarzy całkiem fajny produkt ale to otwarcie przez które można paznokcie połamać...

Sence - żel pod prysznic mięta & lotos tani duży żel pod prysznic nie kupię bo raczej niedostępny w moich rejonach, ale nie wykluczam zakupu bo może kiedyś kto wie...

Pump Up Booster Curve It Mascara (Tusz podkręcający i pogrubiający do rzęs) - nie robił u mnie chyba nic... albo prawie nic.. w każdym razie nie na tyle by nie szukać lepszego

Naturium - OLEJ AVOCADO - SKARBNICA WITAMIN bardzo go lubię:) a właściwie moje włosy kochają.

BOROWINOWE MYDŁO BIO W 100% ROŚLINNE KOJĄCY AROMAT OWOCOWO-ORIENTALNY całkiem fany produkt mega wydajny... mam już kolejną wersje w użyciu.

No i to wsio.
Coś sie spodobało? miał ktoś coś?

Na koniec informacja bo postanowiłam założyć mojemu blogaskowi fanpage na facebooku, na pewno będę zamieszczała tam rozmaite różności więc zapraszam.
Link do wyników rozdania też tam wkleję:)

zapraszam do polubień klik

80 komentarzy:

  1. Polubiłam FP z prywatnego :) jeśli chodzi o produkty z denka to nie miałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych rzeczy nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie miałam i nic nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Borowinowe mydło to chcę poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam maskare pump up booster. Zużyłam kilka opakowań fioletowej i jest super. Natomiast mam obecnie czarną wersję 100% Rock i jest Wow :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne bo zupełnie nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz mam zamiar polować na mydło borowinowe! Fanpage ważna rzecz obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zużyłam chyba tylko 3 produkty;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie małe denko w porównaniu z moim....
    Ale żadnego z tych produktów nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne denko, niestety nie znam produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej avocado szczególnie mnie zainteresował, ciekawe czy moje włosy by się z nim polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych produktów niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętowy żel chętnie bym sprawdziła latem :)
    Lecę na fb

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetykow, ale wpadl mi w oko ten olej z awokado, ciekawe czy u mnie by sie fajnie spisal jesli chodzi o wlosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie kiedyś kupię ten olej na włosy, na razie mam co używać;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedynie olej awokado, ale innej firmy znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat z tych kosmetyków nic nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, że w końcu masz facebooka bloga, polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie tylko, ale pracuję nad tym żeby niedługo przedstawić:)

      Usuń
  20. Fajne denko, jeszcze nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. olej avocado też kochają moje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ten zel niebieski mnie nie zachwycil:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a noooo...jednak za tę cenę jeszcze pojemność nie ma co wiele oczekiwać.

      Usuń
  23. Małe ale treściwe denko, ja z niego znam tylko tusz do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty, szczególnie te oznaczone serduchem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam żadnego z produktów:) A Fanpage polubiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  26. małe denko, ale nic nie miałam. w tym i ubiegłym miesiącu też udało mi się wykończyć kilka produktów, więc może uda mi się sklecić jakiego posta;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic z Twojego denka nie miałam, ale olej awokado mam na liście do wypróbowania;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ani jednego produktu osobiście nie znam, ale olej awokado kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam produktów z Twojego denka, ale o oleju z avokado myślę już jakiś czas. Swoją drogą wreszcie jakieś rozsądne denka, bo jak patrzę na denka na niektórych blogach, to się zastanawiam, jak to możliwe zużyć aż tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem u mnie jest więcej czasem mniej, ale wolę systematycznie wstawiać niż bardziej zbiorczo:)

      Usuń
  30. Nigdy nic nie używałam, ale olej z awokado muszę kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę wypróbować tego oleju z avocado.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To mydełko też używałam i było bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam żadnego z tych produktów, chociaż nad olejem z awokado myślałam, jednak tyle tych olei do wyróbowania i w dodatku wolno się zużywają, że do tej pory nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam żadnego z Twoich zdenkowanych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obecnie używam z tej serii tyle że w miętowym opakowaniu tusz z Miss Sporty i jestem bardzo z niego zadowolona , bo podkręca rzęsy, pogrubia i co najważniejsze nie skleja. Jedynym minusem jest to, że jak się kończy to trudno go odkręcić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam ten żel i ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Twoich propozycji znam olej awokado. Używam go codziennie. Świetna sprawa w pielęgnacji. Polecam każdemu. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!