piątek, 23 września 2016

Moich nowości kilka & przerwa....

Kochana Czytelniczko, gdy to czytasz ja prawdopodobnie jestem już w podróży jak to bywa... po za domem dostęp do internetu jest ograniczony, takie są realia...
Emocje czuję ogromne.... ale o tym niebawem:))
Opiszę opublikuję moje wrażenia po powrocie. Wrócę w niedziele późno... oczywiście posty będą ukazywały sie bez zmian... jednak moja obecność będzie mocno ograniczona... mam nadzieje że będę mogła być, bywać u Was, aczkolwiek w poniedziałek najpóźniej planuję zacząć nadrabiać zaległości.


Soczek na podróż jakiś wyciskany, zobaczymy jak sie w podróży spisze.
Floslek - maseczka krem do cery naczynkowej no po prostu ulubieniec od dawna, w Super Pharm była jakaś promocja:)

Soczek wyciskany jabłkowy na podróż:)

Ziaja - Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco - ściągająca

Sylveco - Odżywcza pomadka z peelingiem. Naturalna regeneracja ust spękanych przesuszonych wrażliwych fajny produkt za nie wygórowaną cene.

Ziaja - chusteczka do higieny intymnej Konwalia
Ziaja med - chusteczka do higieny intymnej łagodząca - ciekawa jestem tych produktów - czy zdadzą egzamin? Długa podróż będzie testem... zanim dojadę zanim zajadę do hostelu... grafik zapowiada sie napięty:) a świeżość to podstawa:)
Kauflandowa maseczka - ulubieniec:)


Maseczki saszetkowe:)

Zmywacz kupiłam bo potrzebowałam, czemu tak drogo? Normalna cena to około 18 pln ja go kupiłam za jakieś 8 złotych skusiła mnie ciekawość zmywacza i 10 pieczątek które to sprawiły że mogłam sobie owe pieczątki wymienić na relaksujący olejek pod prysznic lawenda jeżyna.


Lidlowe podgrzewacze "Morska Bryza"
Kringle Candle "Watercolors"
Kringle Candle "Maple Sugar"
Yankee Candle "Sea Salt & Sage"
Wood Wick "First Crush"
Wood Wick "Beach Boardwalk"

 W Lidlu kupiłam antipasti w promocji są a ja karczochy uwielbiam <3
Czekolady - zawsze trzeba mieć coś słodkiego:)
Natirium Olej z Avocado

W Czasie na Herbatę kupiłam:

"Vanilia Sky" Herbata Yunnan z dodatkiem kawałków pomarańczy oraz wanilii.
"Poezja Smaku" Herbata czarna OP z dodatkiem maliny, cynamonu, pomarańczy, jabłka.
Gratis do zakupu otrzymałam "Słoneczny Dzień" Herbata zielona Gunpowder z dodatkiem jabłka, rodzynek, kwiatu słonecznika, pąków róży i bławatka różowego.

 No i to wsio:)

Miłego weekendu!

41 komentarzy:

  1. Polecam Wiosenną Tęczę z Czas na Herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wosk to mój ulubieniec, jak po niego poprzednim razem szłam to mieli brak między innymi tego zapachu - wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear!Have a great Friday! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pomadka sylveco jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu, a zakupy rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze uzupełnić swoje herbaciane zapasy, zwłaszcza, że jesień już zapisała się w krajobrazie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu. Myślałam, że te maseczki to takie picie :D haha

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za odwiedziny i komentarz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, jaki ten zmywacz ma skład, że 18 zł :O Dobrze, że udało ci się kupić go taniej. Ja najczęściej używam Isany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku :)
    A herbaty chętnie bym ci podebrała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanej podróży :)
    A karczochy też lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Baw się dobrze :)

    PS. Narobiłaś mi smaka na schogetten! Niestety u mnie w lidlu nie ma tej black & white, a szkoda, bo chętnie bym jej spróbowała. Pozostaje obejść się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile nowości, a te herbatki kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piłam tego tymbarka, ale w wersji z marchewką :)
    Olejek pod prysznic bym przygarnęła :) Woski idealne na jesienne wieczory. Czekolady Schogetten uwielbiałam, ale teraz nie jem :)
    Ciekawe kompozycje herbat - ostatnio mam fazy na interesujące mieszanki i na pewno by mi posmakowały :)

    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, właśnie przydałaby mi się jakaś maseczka, herbatek też ostatnio sporo piję, a wyjazd to ja miałam w poprzedni weekend, a w ten to już tylko zajęcia;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio polubiłam maseczki saszetkowe. Natknęłam się właśnie na te maksymalnie kolorowe i przypadły mi do gustu. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten wosk z YC. Pozdrawiam piątkowo ;) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpoczywaj!
    Z czas na herbatę to wiśnie na rumie spróbuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego wypoczynku! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy i każdy produkt (choć niektóre znane) przebadałam wzorkiem trzy razy :) Wracaj szybko i czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produtos maravilhoso amei, bom final de semana e obrigado pela visita
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wypoczynku. Dużo tych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nowości:)
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten olejek pod prysznic musi pachnieć cudnie;) A maseczkę oliwkową z Ziaji miałam i bardzo fajna;) Miłego wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę udanego wyjazdu! Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię herbaty z czas na herbatę! :) Udanego weekendu Filiżanko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Udane zakupy :) O jak Ci fajnie, uciekłaś gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy ciekawa jestem tych maseczek w saszetkach, ja się na zmywacz też skusiłam "pachnie" jak każdy inny ale dobrze zmywa ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!