Obserwatorzy

sobota, 7 stycznia 2017

Sara idealny energiczny kompan dla aktywnej osoby:)

Najnowsza podopieczna która trafiła pod opiekę Fundacji AST ma na imię Sara





informacje znalazłam na stronie fundacyjnej:)

"Sara to ok. 1,5 roczna sunia w typie pitbulla. Zwinna, sportowa, skoczna, urocza do ludzi. Sunia trafiła do nas ze schroniska. Sara na razie daje nam się poznać jako sunia domowa, bardzo wpatrzona w opiekunów. Nie oddala się od człowieka, jest uważna, zorientowana. Lubi aporty, zabawy, z pewnością nie jest typem leniwca. Wręcz przeciwnie, nowy właściciel niech będzie przygotowany na dużo pracy i zajęć. Nie znamy do końca stosunku suni do zwierząt, ponieważ obecnie ma cieczkę. Wstępnie szukamy domu bez innych zwierząt. Sara jest mało uważna w zabawach, dlatego nie polecamy jej do mieszkania z bardzo małymi dziećmi. Obecnie przebywa w hotelu dla psów koło Warszawy. Ale niebawem zawita do Trójmiasta."

źródło

Kontakt w sprawie adopcji: 

tel.: 501 797 018, 

mail: adopcje@fundacja-ast.pl

90 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia psinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby szybko pomogły jej dom znaleźć, choć wszystko pokazuje że problemów z odnalezieniem własnego człowieka mieć nie powinna

      Usuń
  2. Piękna :) Mam nadzieję, że szybko znajdzie idealny dom, gdzie otrzyma wiele miłości. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Oby szybko znalazła dom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że nei powinna mieć większych problemów

      Usuń
  4. Trzymam za nią kciuki. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nią bym się na pewno nie nudziła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przygarnęłabym tę słodką psinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kontakt w sprawie adopcji na końcu wpisu:)

      Usuń
  7. Cudowna jest, ale jakbym zobaczyła jak taki pies do mnie biegnie to umarłabym ze strachu, że mnie pogryzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno szybko odnajdzie dom . Ja natomiast szukam pieska rasy York dla mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam szukać przez fundacje albo na FB jest "Rasowe bez domu"

      Usuń
  9. Jest taka piękna, że szybko trafi do dobrych właścicieli :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka marzy o psie, ja tez bym chciała, ale niestety dopóki mieszkamy w domu teściów, nie możemy mieć czworonoga :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki pies :)Mam nadzieję, że znajdzie swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest :-) Taki pies jest doskonałym powodem aby ruszyć się z domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna :)
    Oby szybko znalazł się dobry i kochający domek!

    OdpowiedzUsuń
  14. CHyba bałabym się ją przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna!!!! myśmy jakiś czas temu kotka przygarnęli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza! oby szybko znalazła dom :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że znajdzie właściciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodka :) Oby znalazła dobrego właściciela ! 3m kciuki za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ jest piękna! oby znalazła właściciela, dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałem już na FB. gdybym miał dom a nie mieszkanie, to sam bympo nią do Warszawy przyjechał. No jest piękna!! w bloku niestety nie mam możliwości.. a i jeszcze moje koty mogłyby ją pogryźć..

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna :-) mam nadzieję, że znajdzie bardzo dobrego właściciela :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. słodziak, mam nadzieję że znalazł się właściciel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny piesek. :) oby znalazł dobrych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!