Obserwatorzy

piątek, 10 marca 2017

Dedra - ORANGE POWER do wszystkich rodzajów podłóg

Płyn do podłóg potrzebny wszędzie jest, Pan z Dedry poleca go z uwagi na jego uniwersalność i przyjemny zapach.
Płyn jest Jest bardzo skoncentrowany - jedno opakowanie ma wystarczyć na 33 zmywań. 


Nowy rok, czysta podłoga … na długo.
Środek do wszystkich rodzajów podłóg, zawiera składniki chroniące powierzchnię przez zarysowaniem. Środek jest silnie skoncentrowany (15 ml na 5 l wody). Środek zawiera olejek pomarańczowy, ma właściwości czyszczące i pielęgnacyjne oraz pozostawia przyjemny zapach w pomieszczeniu. Najlepiej sprzedający się środek do podług w DEDRA. Wstrząśnij przed użyciem.





Moja opinia:

Płyn znajduje sie w przezroczystej przypominającej trójkąt butelce. Zapach jest ładny kojarzy mi się z sokiem pomarańczowym.
Niewielka ilość wlana do wiaderka z wodą wystarczy by uzyskać pianę - dzięki czemu produkt jest bardzo wydajny. Szkoda że zapach nie jest intensywniejszy i lepiej wyczuwalny bo naprawdę cieszy mój nos i dodaje energii.
Wydajny ładnie pachnie i myje podłogę zostawiając ją czystą.

Zwykle: 24,9021,90 zł

DEDRA oferuje możliwość dodatkowych zniżek lub zarobków tak samo jak w AVON lub Oriflame. Podczas zakupu wystarczy zapisać numer koordynatora (na stronie jest lista koordynatorów, z której można kogoś wybrać). Od razu się automatycznie aktywuje zniżka do 23% z cen katalogowych (na stronie bez logowania) Wszystkie środki kupisz taniej niż jest cena katalogowa!! Z firmy nikt się z Tobą nie będzie kontaktować, zamówienie przesyła się od razu, automatycznie.

66 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt :)!!! Jeśli pachnie pomarańczami, to już go lubię :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam go wcześniej, choć marka gdzieś przewinęła mi się na blogach :) ja akurat przez internet nie kupuję ale opcja fajna ze zniżką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego płynu, ale wydaje się ciekawy. Również lubię jak płyn do podłóg ma dosyć intensywny zapach, ale nie jest to wymóg konieczny jeśli produkt jest skuteczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam takich uniwersalnych płynów więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt, właśnie otrzymałam przesyłkę od Dedry i też rozpoczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam płyny do płukania mają super

      Usuń
  6. Ale chemia.. ja jakoś nie lubię aż tak silnych detergentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zapach pomarańczowy, marki niestety na razie nie znam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach pomarańczy uwielbiam ;)Ale jak co jest do wszystkich rodzajów to różnie może się sprawdzać:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi co mnie jutro czeka! Zmywanie na całego ;) Nie wiem czy ten płyn nadałby się do mojego parkietu, który zawsze traktuję specjalnym specyfikiem do drewna. Pozdrawiam cieplutko! Udanego weekendu życzę! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę :o
    Ale zapach pomarańczy to może być strzał w 10. Zwłaszcza jak się zrobi wiosenne porządki przy słoneczku, otworzy okno i czuć tą świeżość a jednocześnie pomarańcze, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, kupuję najczęściej jakieś płyny w biedrze;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu, ale wygląda na to, że jest fajny. Płyny do podłóg często pachną bardzo chemicznie i nieładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem czyściochem więc chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting product. It must smell good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. I pełna informacja .
    Potrafisz ułatwić ludziom życie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie znam. Mam nadzieję, że współpraca się opłaciła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej jednak lubię Sidolux kwiatowy. Pięknie pachnie <3 Ale może coś czas zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam już o tej marce na kilku blogach. Lubię takie owocowe zapachy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jest jakiś taki mętny... nie widziałam jeszcze chyba takiego

    OdpowiedzUsuń
  22. Może dzięki takim płynom moje panele wreszcie nabrałyby blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat nie znam, mamy panele :) masz błąd w podłogi, piszemy podłòg nie podług :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię jak płyny do podłóg ładnie pachną i ten zapach jeszcze długo unosi się w mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam środki czyszczące o zapachu cytrusów. Aktualnie też używam pomarańczowego płynu do mycia podłóg :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja właśnie wolę jak zapach jest mniej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!