wtorek, 27 czerwca 2017

Apar F 102 Eau de parfum i F 024

Każda chyba kobieta lubi ładnie pachnieć, drogie ekskluzywne zapachy cieszą się powodzeniem jednak nie każdy je kupuje. Nie zawsze wybór tańszego zapachu jest kwestią braku  środków czasem to kwestia wyboru, hierarchii wartości ktoś finanse na przykład ma ale nie wyda bo woli oszczędzić lub po prostu kupić coś innego.
Na rynku można spotkać odpowiedniki, które kosztują mniej a inspirowane są zapachami tymi z wyższej półki dziś propozycje dwie od Apar;


Perfumetka 20 ml F024 odpowiednik, to jest produkt inspirowany zapachem "Euphoria" Calvina Kleina

Woda perfumowana F102 50 ml woni inspirowanej Gucci Rush.


F024



ZAMIENNIK PERFUM (PERFUMY INSPIROWANE) CK EUPHORIA*

Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml




Uwodzicielskie perfumy, działające na wyobraźnię.

 Zapach został stworzony z myślą o kobietach silnych, pewnych siebie, charakteryzujących się wrodzoną elegancją.

Nuta zapachowa: 

granat, śliwka daktylowa, czarna orchidea, kwiat lotosu, fiołek, amber, mahoń, Champacca

Zdaniem moim:

Przyznam szczerze że nie polubiłam się z nim,pierwsze wrażenie wywarł na mnie fatalne, ciężki, duszący zapach, kolejne podejścia nie były łatwymi doświadczeniami...
Zapach jest jak ubranie musi po prostu dobrze pasować dla tego dostała je w prezencie moja znajoma która ma około 60 lat i zapach bardzo dobrze do niej pasuje bardzo przyjemnie współgra z jej pewnością siebie, nie jest to osoba elegancka, ale ten zapach na niej jest bardzo przyjemny zaledwie kilka psiknięć i zapach jest przyjemnie wyczuwalny, lecz nie nachalny dobrze pasuje zarówno teraz i w chłodniejsze dni i wieczory, myślę że może nosić  go na okrągło.
Dobrze że trafił w dobre ręce. mimo że nie wywołał euforii.Do plusów można zaliczyć nie wielkie gabaryty toteż można mieć go wszędzie ze sobą perfumetka ma 20 ml i kosztuje 14,90 klik



Odpowiednik perfum Gucci Rush 2* Butelka szklana 50 ml

Możliwe pojemności: butelka 50 ml, perfumetka 20 ml, próbka perfum (perfumy lane)2,4 ml

Promieniujący, kuszący zapach dla Pań. Uzależnia swą lekkością i świeżością. Nuty zapachowe oparte sa na: narcyzie, konwalii i drzewie palmowym, frezjii, róży i erotyczną gardenii - ta część zapachu jest delikatnie kwiatowa.
kwiatowo - piżmowe

konwalia, narcyz, drzewo, frezja, róża, gardenia, dąb, piżmo, porzeczka

Moja opinia:

Przyznam szczerze nie oczarował mnie ten zapach choć ten flakonik zatrzymałam dla siebie. Jest to świeży zapach czuję tu białe kwiaty, słodycz owocowo drzewną.
Potem miałam drugi etap gdzie widziałabym go jako zapach jakiegoś kosmetyku i zaczęłam się przekonywać że może i byłby dla mnie, jest przyjemny w sam raz na lato:) myślę że zużyję tą pięćdziesiątkę za którą na stronie wyceniono na 29,90 klik
Przyjemny zapach na lato świeży delikatny, jak sie nim dość mocno na noc spryskałam to rano włosy mi nim pachniały:) co było miłym przyjemnym doświadczeniem:)

za możliwość przetestowania dziękuję



61 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum , ale na pewno są fajne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z perfumami mam tak że najpierw muszę sprawdzić na ręce jak się utleniają, kiedyś chodziły za mną takie jedne zapach cudo kupiłam małe opakowanie i np na kimś były świetne a ja się źle w takich czułam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ak nie przepadam za perfumami to te moze by mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy różnie pachną na różnych osobach. Więc nie ma się co dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy :) Jestem bardzo ciekawa, czy te przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze testować perfum Apar.
    Bardzo fajne.
    Gdzieś już je widziałam ;)
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kompozycja zapachów ! ;) Jak długo trzymają na skórze? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię słodkie i kwiatowe zapachy perfum

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Euphorię ;) Fajne opakowania mają te próbeczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne flakony, ale ja mało zapachowa ostatnio jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiennik Euphoria, ale z Nicole.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra cena, z ciekawości spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych perfum, ostatnio dużo ich widzę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie małe perfumki wrzucić do torebki, ale 60 lat to ja jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam jeszcze perfum Apar . fajne, proste flakony

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zamienniki - bardzo lubię ich zapach. Jest dosyć intensywny :) To duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc, jakoś nigdy mnie nie przekonały odpowiedniki znanych perfum :( Kocham dobre perfumy i najczęściej kupuję na licytacjach na ebay częsciowo zużyte... Można kupić za naprawdę dobrą cenę, np ostatnio kupiłam dolce vita 100ml w połowie pełne za 20f (podczas gdy 50ml kosztuje 60f w sklepie). Oczywiście istnieje ryzyko zakupienia podróbki ale jeszcze mi się taka nie trafiła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym powąchała ;) jednak moje stosowanie perfumów jest dość ograniczone o.O

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Ososbiście najbardziej lubię różane zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszę o nich coraz częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumy??? To nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ck euphoria pewnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem tych perfum. Z przyjemnością poznam ich zapach przy nadarzającej się okazji :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy, ale jestem ciekawa zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem taka uparta, żetrzymam się tylko jednych swoich zapachów ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Może kiedyś wypróbuję, choć a rzadko nowości kupuję., jeśli chodzi o perfumy. Trzymam się swoich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię testować zapachy :) U mnie dzisiaj też Apar :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sięgam po markowe zapachy ani ich odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam perfumy Kleina Escape, jestem zawiedzona ich trwałością. Zapach specyficzny, ale dla mnie przyjemny. Moja ciotka pracowała w jednej z komercyjnych perfumerii, jak sama stwierdziła, zwykle płacimy za metkę, a nie produkt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za nazwa... :D Połamać sobie może język... Niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja właśnie jestem z tych osób, które się wiernie trzymają jednego zapachu/firmy. Ale dobrze wiedzieć, że są inne opcje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś nie mogę się przekonać do odpowiedników markowych zapachów. A z perfum Calvina Kleina najbardziej lubię Escape. Euphoria nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!