poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Recenzja - BE.LOVED - Rose Rain, Floral Water - woda różana

Woda różana przyszłą do mnie pięknie zapakowana, pieczołowicie starannie zapakowana.... jeśli chcecie zobaczyć to zapraszam do wcześniejszego wpisu klik już sama koperta zwróciła moją uwagę, elegancki kartonik.... gdy go otworzyłam poczułam się naprawdę wyjątkowo, magicznie... wizytówka z pozdrowieniami i podziękowaniami za uśmiech od Pani Kingi którą tutaj chciałabym pozdrowić... 
Woda znajdowała się w uroczym woreczku.... rozpakowywanie tej przesyłki było jedną z najbardziej emocjonujących doświadczeń w moim życiu....
no ale ale jak sie produkt sprawdza? Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części: 


Co możemy przeczytać na stronie :

Najbardziej wyśmienita ze wszystkich wód kwiatowych, woda różana koi  i łagodzi podrażniona skórę. Pozyskana jest w procesie destylacji płatków Rosa damascena. Naturalnie bogata w substancje czynne,  jest często zalecana dla delikatnej skóry. Pomaga regulować wydzielanie sebum i zapobiega pojawianiu się zmarszczek Jest to delikatny środek tonizujący dla wszystkich rodzajów skóry, który utrzymuje równowagę pH skóry, stymuluje proces regeneracji i działa uspokajająco na trądzik i oparzenie słoneczne. Róża przynosi ukojenie dla nerwów  w sytuacjach emocjonalnego i fizycznego zmęczenia.
JAK UŻYWAĆ: Polecamy do twarzy zamiast toniku, jako mgiełka nawilżająca do ciała po prysznicu lub wannie, a także do suchych i zniszczonych włosów. Również jako naturalne perfumy.


SKŁADNIKI / INCI: Rosa Damascena Flower Water
Ekologiczne:
• Składniki – certyfikowane ekologicznie i produkowane przez zrównoważone rolnictwo ekologiczne,
 • Opakowanie – luksusowa ciemnofioletowa butelka szklana (przepiękna, przyjazna dla środowiska, nadająca się do recyklingu i wielokrotnego użytku)


Moja opinia:

Mamy czarną butelkę z czarnego nieprzezroczystego ciężkiego solidnego szkła, biała kontastuje z etykietą minimalistycznie zdobiona różowym delikatnym wzorem na przodzie, z tyłu czytelne informacje o produkcie. Butelka szklana jest ekologiczna - możemy wykorzystać ją ponownie!
Skład jasny i czytelny: Hydrolat z Kwiatów Róży Damasceńskiej - krótko zwięźle i na temat, naturalnie:)
Po umyciu i osuszeniu twarzy tonizuję ją spryskując hydrolatem z róży nie używam wacików po prostu palcami delikatnie rozprowadzam hydrolat po twarzy, pozostawiam do wyschnięcia. Moja skóra jest lekko nawilżona, zauważyłam działanie kojące delikatnie ale to co mnie zadziwiło to lekkie peelingujące właściwości - to działa!
Hydrolat ma zapach... róży świeżej zupełnie jakbym przyłożyła nos do samego kwiatu - to bardzo przyjemne.... zamknąć oczy i przez moment poczuć się jak wśród róż, zapach naturalny wyczuwalny relaksujący.
Wodę różaną z Be.Loved możemy stosować jako tonik, mgiełkę do ciała, do włosów, możemy się odświeżyć w podróży. Woda różana od Be.Loved śwetnie sie sprawdzi jako dodatek do maseczek, do rozrabiania glinek. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu który aktualnie jest w promocji 64.09ZŁ 42.73ZŁ więc myślę że warto sprawić sobie taki prezent, ja kiedyś do niego wrócę:)

za możliwość przetestowania ślicznie dziękuję marce belovedskin.com/pl/


75 komentarzy:

  1. No nawet miałam:) Mnie się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęciłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa. Bardzo lubię naturalne kosmetyki.
    Moim zdaniem jeśli coś jest dobre i fajnie się sprawdza to naprawdę jest warte spróbowania!
    Oby szybko nadarzyła się okazja, żebym tego hydrolatu spróbowała.
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (mwgly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. wody różane to moi ulubieńcy, z marką Be.Loved też mam dobre doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hydrolaty ponoć są bardzo korzystne dla cery. Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja recenzja mnie zachęciła do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zachęcająco, chociaż przyznam, że w pierwszej chwili pomyślałam, że chodzi o wodę różaną kulinarną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm nie wiem czy ta nadaje się do kulinarnego wykorzystania

      Usuń
  8. Tak się zastanawiam i śmierdziuch neroli, który stoi u mnie w lodówce to od nich :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się fajna, ale za tę cenę to chyba jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten produkt wydaje się naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie próbowałam produktów tej firmy, tak naprawdę, chyba nigdy nie używałam wody różanej
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Różana, moja ulubiona, choć tej firmy nigdy nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak bardzo bym wypróbowała wodę/hydrolat różany, ale ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. to dla mnie totalna nowośc ale przyjrze sie jej blizej

    OdpowiedzUsuń
  17. I love rose water. This is a really great product.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. This floral water Rose Rain has a very good composition. Thank you so much for your review!

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam wody różanej z Bielendy i bardzo lubiłam ;) tę natomiast o której piszesz, widzę pierwszy raz ;) może kiedyś się skuszę ;) róża służy mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że warto sie skusić na oryginalny produkt bez dodatków

      Usuń
  20. Troszkę droga jest jak na taki produkt, choć działanie mi się podoba. Ja teraz mam zasuszone płatki róż i będę robić własną wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że się sprawdza :D. Może i ja się skuszę :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja skóra uwielbia różane hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj to coś dla mnie, uwielbiam hydrolaty, wody różane, termalne i wszelkiego rodzaju spraye do twarzy z naturalnych składników:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukam jakiejś wody różanej. Wezmę pod uwagę ten produkt :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię wodę różaną☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapach róży więc rozejrzę się za tą wodą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapach róży uwielbiam, wiec i różane kosmetyki to dla mnie fajna sprawa - to po babci, która mnie do nich przekonała :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam, byłam zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam teraz wodę różaną innej marki, tej nie znam zupełnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam naturalne kosmetyki! Zdecydowanie zachęciłaś mnie do poszukania tego olejku!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie olejek a hydrolat różany, można kupić na stronie (link we wpisie) aktualnie jest promocja więc warto skorzystać

      Usuń
  31. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam do czynienia z takim produktem i jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapachem wody różanej można mnie wypędzić z domu... szybciej działa tylko lawenda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzeba wypróbować 😄

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię czuć jej zapach na damskiej skórze. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!