czwartek, 25 maja 2017

Przesyłka z Be.Loved

Wczoraj oprócz biegania za nowym sprzętem miałam bardzo miłą chwilę gdy Pan w serwisie wskrzesił mojego grata.... cała uradowana pociesznie poszłam do domku, a w domku już laptop nie był tak chętny do współpracy.... co udało się późnym wieczorem....
Najmilszą częścią dnia była chwila gdy sam Pan listonosz przyniósł mi taką oto niezwykłą kopertę, przyznam że ciężko mi było opanować ciekawość na potrzeby zrobienia fotografii:


W środku kartonik z wizytówką:


Otwieram czytam i od razu się uśmiecham:


Jak przyjemnie odpakowywać:


taki oto woreczek a co kryje w sobie:


W środku woreczka Woda różana ,  serum rozjaśniające & ujędrniające pod oczy Próbka to Take the Day off balsam do demakijażu  :


Serum pod oczy:


Skład:



Ślicznie dziękuję Pani Kindze za przesyłkę:




78 komentarzy:

  1. Piękna przesyłka i w jaki uroczy sposób podana do otwarcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niespodzianki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna niespodzianka :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie paczki mogę dostawać codziennie! Zapakowane cudownie i humor od razu się poprawia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym z chęcią przygarnęła taką niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych testów ;) Uwielbiam gdy paczki są zapakowane z taką starannością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to miłe!!! Wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słysze o takim sklepie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania ;) Pięknie zapakowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie zapakowane miło otwiera sie takie paczki☺

    OdpowiedzUsuń
  11. I would love to get such a lovely package.
    the products Sound lovely, such a nice review.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mogłabym przytulić taką przesyłkę tym bardziej że ich produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę jak pięknie zapakowane i również nie słyszałam o tej firmie, czekam na relację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. super paczka, muszę powrócić do ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przefajna ta paczuszka! Same rewelacyjne produkty w niej :)
    Z wielką chęcią bym mogła taką rozpakowywać :D
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna paczucha, miłych testów 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. pues mira, que estoy mirando un producto parecido y esta marca, me la voy a mirar, gracias, buen post. besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie zapakowane ;) Uwielbiam takie przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego testowania, serum jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie ładne pudełeczko i świetna zawartość :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miła przesyłka -fajnego używania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa paczuszka :) Super, że udało się wskrzesić komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj znać jak serum się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemnie zapakowali w ten woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie miła neispodzianka;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze czekam z wytęsknieniem na paczę, a najlepsze co jest to folia bąbelkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wszystko zostało zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłabym zadowolona z takie paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie zapakowana paczuszka, ciekawe jak będą się sprawdzać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pewna, że te kosmetyki będą świetne :) Używałam Be.Loved olejku do demakijażu i byłam bardzo zadowolona :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. The eye serum must be very good! And a label on your parcel is so lovely with your smile!
    Enjoy your testing!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przyjemnie to wygląda:) Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjemnych testów, paczuszka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!