niedziela, 13 maja 2018

Kilka pomysłów na prezent z okazji Dnia Matki


26 marca już niebawem, warto więc pamiętać mamie. Najważniejsza jest pamieć, wspólny czas, rozmowa - te rzeczy które są bezcenne... bo już nie wrócą zostaną tylko wspomnienia dla tego warto dbać by były one jak najpiękniejsze. Warto odwiedzić mamę lub zaprosić ją w miłe miejsce i wspólnie spędzić czas.
Dziś podam kilka pomysłów na prezent jaki możemy ofiarować mamie. Wiele jest podpowiedzi na prezent w stylu coś do kuchni... ja jednak wychodzę z założenia że mama jest przede wszystkim kobietą i taki upominek tylko dla niej będzie najmilszy;)



1) Zestaw do hybryd... w tym ładnym pudełeczku znajdziesz wszystko co potrzebne jest do manicure hybrydowego (z wyjątkiem lampy). Takich i podobnych zestawów jest więcej na rynku. Hybrydy cieszą sie wciąż rosnącą popularnością z uwagi na trwałość, może Twoja mama też je polubi, a może już zna...


2) Ładna biżuteria ucieszy każdą kobietę, srebrna i złota to także składnik majątkowy:)


 3) Kawa  Coffee Nation lub herbata z DMG Herbaty, to zdaniem moim bardzo dobry pomysł na miły upominek którego dopełnieniem może być gustowna filiżanka.... jakiś dodatek... 



 4) Bilet do kina, teatru, opery... w formie ładnego zaproszenia lub po prostu razem idźcie! Po albo przed można iść coś wypić, zjeść... zdaniem moim świetny pomysł na sprawienie przyjemności komuś kto ma wszystko.... wspólny czas to miły dar:) a w połączeniu z kulturą jest super!


 5) Kostka Mydła pakuje tak pięknie... mnie zachwyca bardzo, jestem pod wrażeniem jak ładnie można opakować produkt, w ofercie znajdziesz zestawy prezentowe i nie tylko:)


 6) Zdrowie jest najważniejsze a zadbanie o nie to ważna sprawa! Jeśli masz rodzeństwo.... możecie sie zrzucić na pobyt, z tego co wiem są co jakiś czas promocje i inne okazje w różnych miejscach dla tego warto śledzić. Uważam że to najpiękniejszy prezent!

 

 7) Zestaw do aromaterapii Jodła+Sosna ładnie zapakowany w sam raz na prezent, w dodatku jest możliwosć 5% zniżki: ) Kominek zapachowy ma fajny kształt pozwalający wykorzystywać go jako schowek na biżuterie na przykład. Przyznam że mam taki kominek którego żal mi odpalać za to jak mam jakieś drobiazgi to właśnie na nim kładę:)


 8) Ekologiczny kubek na kawę, kawa, czekoladki to może mało kreatywny ale zawsze przydatny upominek:) Ja ten bambusowy kubek  wybrałam z myślą o owocowych koktajlach, bo kto powiedział że musi być tylko na gorące napoje:)


9) Kubek termiczny to przydatny produkt: ciepłe zimą, chłodne napoje w ciepłe dni mozesz mieć przy sobie kiedy chcesz:) termokubki.com.pl oferują też możliwość spersonalizowania produktu sprawiając że będzie on wyjątkowy i niepowtarzalny. 



 10) Pomysł z procentem a może coś własnej roboty...


 11) Pięknie opakowany portfel personagift.pl z możliwością spersonalizowania


12) Może własne rękodzieło? 


13) Na prezenty.pl znajdziecie także możliwości wykupienia.... przeżyć jest to szeroka oferta różnych opcji... a nóż coś w sam raz dla Twojej mamy?


14)  Ciekawa książka, album.... 


Miło jak książka ma zakładkę, takie cuda w piątek do mnie przyszły <3


A Ty jaki masz pomysł na prezent dla swojej rodzicielki?

42 komentarze:

  1. Świetne pomysły, każdy ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, moja mama nie jest "każda" tylko wyjątkowa. Nie lubi biżuterii :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tak nie ucieszy mojej mamy jak duże opakowanie pralinek Rafaello :D Do tego jej ulubione perfumy i prezent idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślę nad voucherem do salonu kosmetycznego dla swojej mamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Na pewno ucieszy się z takiego prezentu ;)

      Usuń
  5. Tak na prawdę mojej Mamie nic z tej listy by się nie przydało - jest inna tak jak każda Mama :)
    Jednak według mnie nie liczy się prezent a pamięć i gest. Nawet coś dla nad drobnego i oczywistego w oczach Mamy będzie wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Ci kochana za te cudowne propozycje, ja już mam prezent dla mamy a właściwie cały zestaw, ale na pewno kiedyś skorzystam z Twoich rad

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek z rowerkami jest świetny! Mam w planie podobnie poradnikowy post na Dzień Matki, tylko się zebrać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drobna biżuteria, tak jak np. perfumy, to zawsze dobre pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły, moja dostanie kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na poprzednie okazje dawałyśmy z siostra właśnie zaproszenia na wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne pomysly :) ja mojej mamie kupić dobrą kawę i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły :) Moze z jakiegoś skorzystam... :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chyba zoorganizuję wspólne śniadanie... Albo upiekę coś dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bilety do teatru czy kawa...to zawsze dobry pomysł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupię mamie naszyjnik z diamentem, wspólnie z rodzeństwem się składamy na takie cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam już własnoręcznie zrobioną kartkę i książkę kupiłam. Dostanie jeszcze czapkę z daszkiem, bo już jej się zniszczyła ta, którą ma. I zapiszę ja do biblioteki, bo sama się nie może zebrać. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Really interesting post) Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam mamie jej ulubione kremy do twarzy:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mame chce wziąć na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ehhh... dopiero na tamtym świecie...

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie będą ulubione perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne propozycje :) Kilka mam, ale wybiorę co innego ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już wiem co podaruję swojej Kochanej Mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne pomysły. Ja też lubię podarować coś nieszablonowego - jeśli mama nie ma konkretnego życzenia, to zawsze wychodzę od wspólnego spędzenia czasu - sprawdzenie nowej knajpki, kosmetyczka, itp.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tego zastawu wybieram kostkę mydła. Mój maluch ma dopiero dwa lata, więc jeszcze w tym roku muszę kombinować z dwoma prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja Mama zdecydowanie z chęcią przyjmuje każde zaproszenie do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie w tym roku korci, żeby mamie kupić zabieg u kosmetyczki :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaproponowałas bardzo fajne propozycje, coś dla ciała i ducha. Tylko który teraz wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne propozycje :) ja wciaz szukam prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  31. J zawsze robię zrzutkę z rodzeństwem na jeden, droższy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja kupilam mamie cos co sie jej przyda - koc i poduszke ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się bardzo podobają te presonalizowane portfele.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe propozycje. Każdy prezent ma w sobie coś ciekawego i oryginalnego. Mojej mamie spodobałby się zestaw herbat z kubeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne pomysły. Choć ja w sumie to chciałabym mieć po prostu w tym dniu wolne. Wyjść na kawę z koleżankami i się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam jeszcze prezentu dla mamy więc skorzystam z Twoich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne propozycje, te róże są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że zestaw do hybryd ucieszyłby nie jedną mamę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!