sobota, 12 maja 2018

Liqpharm LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C BOOST 30 ml, Bogate serum rozświetlające z witaminą C

Dzień dobry Kochani, jak weekendowe nastroje? U mnie przyznam średnio ale jak to w życiu. Szykuję niespodziankę dla Was, ale o tym niebawem:)
Dziś co nieco o marce o której dość głośno na blogach, ja dziś postanowiłam dodać coś od siebie, zapraszam.
Liqpharm to nasza rodzima firma obchodząca w tym roku swe czwarte urodziny. Marka apteczna która chce być rozpoznawalna jako ta w której produktach znajdują się wysokie stężenia składników aktywnych. Farmaceutyczna w kooperacji z dermatologiczną wiedzą i skrupulatność ma definiować zawartość wszystkiego co Liqpharm sygnuje swoim logo.

Pamiętamy o podstawowych zasadach fizjologii skóry staramy się przestrzegać reguły by „wszystko było tak proste jak to tylko możliwe, ale nie prostsze”. Stawiamy na moc sprawdzonych kwasów i witamin, które wodpowiednio wysokich stężeniach pozwalają osiągnąć efekty już w pierwszych tygodniach stosowania. Redukcja przebarwień, pobudzenie syntezy kolagenu, spłycenie drobnych zmarszczek, poprawa nawilżenia czy przywrócenie blasku skóry to zadania specjalne, do których nie potrzebujemy najnowocześniejszych odkryć i egzotycznych składników. Siła witamin A, C i E, kwasu hialuronowego czy kwasu glikolowego jest tutaj nieoceniona.” mgr farm. Wojciech Sawczuk

Aktualnie skupiamy się nad rozwojem gamy LIQC Dermocosmetics, ale już na 2018 rok zaplanowane mamy działania w zakresie dermokosmetyków UBBU The Pharmacy Supply. Zapraszamy serdecznie do śledzenia nowości. Tworzymy je dla Was.

czytamy na stronie marki, zaciekawił mnie też cytat zapewne odnoszący sie do składów produktów:

"Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze." 
A. Einstein

     Firma w tym roku wprowadza na rynek linię dermokosmetyków o nazwie UBBU The Pharmacy Supply. Preparaty będą wzmacniały działanie kosmetyków pielęgnacyjnych: tych które stosujemy na co dzień. Połączenie boostera z na przykład kremem ma wzmocnić i ukierunkować jego działanie.
W tym roku pojawią się trzy takie kosmetyki:

UBBU Booster antyoksydacyjny 
UBBU Booster witaminowy 
UBBU Booster kwasowy

Założenia są takie by składy były pozbawione: konserwantów, substancji konsystencjotwórczych oraz zapachowych pozostaje kompatybilna z kremami dostępnymi na rynku aptecznym i drogeryjnym

W tym roku na rynku ma się pojawić także - j. FURI Fragrances 100% naturalnych olejków eterycznych, czyżby naturalne perfumy... szczegóły mają się pojawić niebawem, a może już są klik

No i LIQC Dermocosmetics to są sera do twarzy:


Uzupełnieniem ma być LIQC Basic Cream 50 ml, będzie on normalizujący z witamina B6 i oczywiście prosty skład:)

Jako uczestnicy spotkania które odbyło się 14 kwietnia mogliśmy wybrać po jednym serum LIQC. Wybory były różne o czym możecie lub będziecie mogli przekonać sie niedługo zaglądając w posty na blogach:)
Mój wybór padł na:

LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C BOOST 30 ml Bogate serum rozświetlające z witaminą C


Serum LIQ CC Rich dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność.

Lekka postać serum LIQ CC wskazana jest dla cery suchej. Do pielęgnacji na dzień i na noc dla skóry dojrzałej i młodej. Dzięki zastosowaniu niezjonizowanej, aktywnej formy kwasu L-askorbinowego, serum LIQ CC Rich można stosować 365 dni w roku. Niskie pH gwarantuje przenikanie witaminy C do głębokich warstw skóry. Serum wskazane zarówno przed, jak i po ekspozycji na promieniowanie słoneczne.
źródło


Sprawdź nieocenioną moc 15% witaminy C:

• ochrona antyoksydacyjna
• pobudzenie syntezy kolagenu
• program przeciwzmarszczkowy
• program redukujący przebarwienia
• program „komfort i blask”

Witamina C (15% - 4800 mg) – aktywny kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry. Tokoferol – podwyższone stężenie skutecznie odżywia i regeneruje nawet bardzo suchą skórę. Wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej. Magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne. Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.
źródło

Propylene Glycol, Aqua (Water), L-Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Magnesium Sulfate, Polysorbate 20, Methylparaben, Propylparaben
źródło

DZIEŃ i NOC Jedna pipeta na aplikację (twarz, szyja i dekolt). Wstrząsnąć przed użyciem. Stosować rano i/lub wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Można stosować pod krem przez cały rok lub jako kurację 28-dniową. Ze względu na niskie pH (3-3,4) dermokosmetyków z gamy LIQC Dermocosmetics należy zachować ostrożność przy aplikacji w okolicach oczu. Przedostanie się serum do spojówki oka może powodować przejściowe odczucie pieczenia. Zachowanie odległości powyżej 0,5 cm od spojówki jest wystarczające i jednocześnie pozwala osiągnąć efekty przeciwstarzeniowe serum LIQ CC. Doskonała baza pod makijaż.

Przebadany dermatologicznie. Nie testujemy naszych produktów na zwierzętach. Bez substancji zapachowych i barwników. Do stosowania wyłącznie przez osoby dorosłe. Trzymać poza zasięgiem dzieci. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Zużyć w przeciągu 3 miesięcy od otwarcia. Przechowywać poniżej 25°C - dla zwiększenia trwałości przechowywać w lodówce. LIQ CC Serum Light ze względu na zawartość kwasu L-askorbinowego, posiadają barwę od przezroczysto-biąłej (od 0 do 4. miesiąca od daty produkcji) do jasno-słomkowej (od ok 5. do 12. miesiąca od daty produkcji). Właściwości aktywnej witaminy C utrzymują się przez cały okres ważności kosmetyku (skrócony do 12 miesięcy). Produkty nie posiadają w składzie sztucznych barwników maskujących, dlatego mogą wykazywać subtelne zmiany w kolorze. pH <3.2
źródło

Moja opinia:

Kartonik wizualnie przypomina mi do złudzenia opakowanie perfum, takich z wyższej półki. Cała seria ma takie kartoniki różniące się w zależnosci od wersji kolorem, zdaniem moim jest to fajny zabieg na przyciągniecie uwagi konsumenta: z jednej strony minimalizm ograniczajacy się do ramki i napisów informacyjnych a z drugiej kolor i układ tekstu kojarzące mi się właśnie z opakowaniem dobrego zapachu.
Ja wybrałam serum z witaminą C, przyznam że jest to moje pierwsze takie serum. Oczekiwania moje są jak wiecie proste: wzmocnienie naczynek krwionośnych, likwidacja rumienia (marzenia....)....
Producent zadbał o witaminę C umieszczając produkt w szklanej buteleczce z ciemnego szkła. Buteleczka zakręcana z pipetką sprawia że wygodnie użytkuje mi sie to wodniste serum. Produkt w składzie nie ma substancji zapachowej jednak ja wyczuwam delikatną kwaskowato słodkawą woń:)
Serum używam na noc 2 - 3 razy w tygodniu dzień po dniu, buzia moja sie czerwieni ale nie staje sie bardziej gorąca nie piecze. Już po pierwszym użyciu zauważyłam właściwości peelingujące kosmetyku, skóra jest gładsza i w kolejnych dniach od aplikacji jest promienna i bardziej napięta a naczynka wzmocnione co bardzo mnie cieszy. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z produktu i na pewno jeszcze o nim coś napiszę.
Znacie produkty Liqpharm?


56 komentarzy:

  1. jeszcze nie znam kosmetyków Liq, ale mam zamiar je poznać w najbliższej przyszłości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to serum, choć trochę za krótko, aby cokolwiek powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nastrój średnio na jeża.. nie jest źle ale bywało lepiej ;)
    Nie znam ani marki ani kosmetyku :)

    PS Czekamy na niespodziankę :) Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się skład tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to serum i używałam go częściej, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty z witaminą C ze względu na moje przebarwienia po trądziku. O tym produkcie nie słyszałam ale kto wie, może się nim zainteresuje bo ma piękne opakowanie i świetne właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wygląda sensownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mój portfel aktualnie płacze i czeka aż wyrosną truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O , nie znam ten firmy ale wyglada ciekawie :)
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam każde słowo, moja skóra też tak na nie reaguje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego serum, ale chętnie poznam :) Muszę jedynie poczekać na jesień, bo boje się używać witaminę C w czasie tak aktywnego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla tego ja je stosuje jedynie na noc i to też nie codziennie i oczywiście filtry przeciwskóneczne w dzień:)

      Usuń
  12. Poleciła mi to kosmetolożka. Używam od tygodnia i naprawdę widzę pierwsze efekty. Moja skóra się nie czerwieni, ale jest jakby jasniejsAj i promienniejsza. Koleżanka z pracy używanie kilku miesięcy i u niej jest po prostu efekt WOW!!!! Tylko ona ma drugi z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie serum może nie istnieć.. nie stosuje bo moja skóra się nie lubi z takimi kosmetykami :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam otwarte aktualnie inne serum i jest strasznie wydajne, dlatego o tym mogę na razie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę, nie znałam tego kosmetyku, a prezentuje się naprawdę obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  16. W pewnym wieku takie kosmetyki to must have.

    OdpowiedzUsuń
  17. sama miałam okazję testować kosmetyki z tej firmy i polecam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam produktu, obecnie zachwycam sie serum dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam okazji próbować tego kosmetyku, ale chętnie to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam niestety tych kosmetyków. Ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze wreszcie wypróbować, wiele dobrego czytałam o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm. Nigdy nie używałam żadnego serum. Muszę w końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mialam nigdy tego serum ale przyznaje ze juz samo opakoanie zacheca mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam serum z tej firmy, tak mi skórę naprawiają ze jest to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie na dluzsza mete niestety sie nie spisało

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego serm, ale jestem ciekawa, jak sprawdziłoby się w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze chwilę poużywam i o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam wcześniej ten marki, ale widzę, że mają ciekawe produkty. Ja serum czasem stosuję, ale zazwyczaj tylko sam krem.

    OdpowiedzUsuń
  29. wiele dobrego słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  30. Mialam serum tej firmy i dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej marki jeszcze, ale raczej nie skusze się na witaminę C o tej porze rok. Wiem, ze to ta stabilna wersja, ale jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  32. O tym serum czytam bardzo podzielone opinie. Jedni chwalą inni wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!