niedziela, 22 lipca 2018

Paczka od Miramar

Hejka Kochani!
Jak mija weekend? Mi w piątek internet zrobił psikusa... A miałam nadrabiać blogowe zaległości... W niedziele miała ktoś przyjść.... Ciekawe... bo w sobotę dostałam telefon początkowo Pan twierdził że do czegoś tam nie ma dostępu i pojawi sie w poniedziałek.... jednak okazało się że był tego samego dnia i wymienił live box. NA szczęście działa to ustrojstwo i oby tak dalej czyli bez awaryjnie:)
W piątek dotarła do mnie paczka od marki miramar.info.pl która w swojej ofercie ma urządzenia, maszyny oraz oleje.
Paczka została zapakowana świetnie, wszystko dotarło całe i bezpieczne




Olej z wiesiołka
Olej z czarnuszki
Olej rydzowy
Olej lniany opis ze strony:
Naturalny  Olej Lniany tzw. Olej Budwigowy
Olej lniany to jeden z najpopularniejszych i najbardziej znaczących olejów roślinnych. Najważniejszą zaletę oleju lnianego tłoczonego z siemienia lnianego stanowi zawartość ok. 45% tłuszczu, w skład którego wchodzą niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT): kwas linolenowy (omega-3) oraz kwas linolowy (omega-6), ponadto zawiera glicerydy kwasów nasyconych oraz fitosterole i witaminę E.
Właściwości zdrowotne: Nienasycone kwasy tłuszczowe pomagają w usuwaniu z organizmu nadmiar złego cholesterolu i zmniejszają ryzyko nadciśnienia. Olej lniany ma pozytywny wpływ na perystaltykę jelit oraz jest ponadto pomaga w utrzymaniu równowagi hormonalnej w organizmie. Zawarta w oleju lnianym witamina E – witamina młodości – chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem. 
Stosowanie: Olej lniany może być stosowany tylko na zimno, zarówno jako dodatek do sosów, sałatek, gotowanych jarzyn lub past serowych, jak i bezpośrednio z łyżki podczas posiłku. Zalecana dzienna dawka to 2 do 6 łyżek.
Z nasion lnu zwanych siemieniem lnianym można robić wywary, które działają kojąco na żołądek oraz pomagają przy zaparciach. Zaleca się spożywanie 5-10g ziaren lnu dziennie.
Olej konopny opis ze strony:
„Naturalny Olej Konopny”
Olej tłoczony z nasion konopi siewnej. Ma on ciemne zabarwienie (zielono-brązowe)i charakterystyczny delikatnie orzechowo-korzenny smak. Olej ten zawiera idealne proporcje kwasów NNKT tj. stosunek kwasów omega-3 do omega-6 czyli 3:1. Olej konopny zawiera także witaminy z grupy B oraz witaminę A,C,E i K jest on też bogaty w minerały, aminokwasy, przeciwutleniacze i fitosterole.
Właściwości zdrowotne: Olej konopny wspomaga pracę serca i obniża ciśnienie  przez co wspomaga prawidłową pracę układu krążenia i naczyń krwionośnych. Zawarta w nim witamina K ma właściwości przeciwkrwotoczne, odpowiada za krzepliwość krwi. Olej konopny polecany jest alergikom, gdyż przynosi ulgę w stanach swędzenia.
Stosowanie: Olej konopny należy stosować na zimno do sałatek lub bezpośrednio spożywać z łyżeczki. Olej może być stosowany także zewnętrznie bezpośrednio na skórę.
Olej z pestek moreli
Wegańskie smarowidło sezamowo jabłkowe.  
Za przesyłkę dziękuję marce:

58 komentarzy:

  1. Używam tych produktów ale innej marki 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. pijemy je od dluzszego czasu:P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ekstra paczka, ja mam chęć wrócić do olejowania włosów. fantastycznie jest je przyjmować doustnie ze względu na kwasy omega, które m.in. obniżają zły cholesterol.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna przesyłka. Na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham działąnie olejów na moją skorę i włosy :) może powinnam je stosowac także wewnętrznie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie potrafilabym zarzucić olejowania włosów:)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że jest olej z czarnuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Produktów tej marki jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale chętnie to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tego typu produkty. Sama używam innej marki ;) Może i te wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie używałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawartość, jedynie lniany miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczuszka. ach złośliwość rzeczy martwych. Dobrze, że już działa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds really interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiż zacny zbiór! Co do paczek to taki ich urok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym momencie pomyślałam, że dostałaś coś od wytwórni filmowej. Miramar - jest chyba taka, albo była, albo bardzo podobną nazwę ma/miała. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie wpisy ;-) sama używam oleju lnianego jest rewelacyjny, spróbuję konopnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. często kupuję oleje tylko pojedynczo bo szybko się przeterminują

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów ale chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jakiś czas się zbieram do kupna takich olejów i zawsze coś... może nadeszła w końcu chwila na ich potestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam niektórych produktów, ale z innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już je widziałam na blogach. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie stosowałam takich olejów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Lniany i równowaga hormonalna, to warto zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna paczuszka, a jeszcze fajniejsza zawartośc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna paczuszka. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super przesyłka, uwielbiam oleje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajna ta przesyłka :) Choć ja oleje wolę na jesień i zimę, teraz wybieram zdecydowanie lżejszą pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie najbardziej zaciekawił olejek z pestek moreli:).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!