piątek, 7 września 2018

Manufaktura Lawenda - Czekoladowy mus mydlany z olejami

Dzień dobry Kochani, jakie plany na sobotę i niedziele? Miejmy nadzieje że i pogoda dopisze:) 
Manufaktura Lawenda to marka w której ofercie znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne: między innymi peelingi, masła do ciała, musy mydlane....  a także świece zapachowe, woski, saszetki...
Wróćmy do musów, ja prawie zdenerwowałam czekoladowy, wiec dziś kilka słów o nim, zapraszam:



Opis:

"Relaks, odprężenie, rozmarzenie. Manufaktura Lawenda poleca pachnący czekoladą mus mydlany z olejami, dzięki któremu Wasza skóra stanie się dogłębnie oczyszczona, mocno nawilżona i niezwykle przyjemna w dotyku. Zawarty w musie olejek czekoladowy uwodzi i rozpieszcza zmysły… Mus mydlany z olejami Manufaktura Lawenda: ręcznie wykonany, bez konserwantów!
Połączenie mydła z olejami. Myjąc się musem rozprowadzasz bogatą warstwę olejową na skórze. Olej kokosowy, masło babasou, masło shea oraz masło kakaowe zatroszczą się o intensywne nawilżenie. Kremowa baza mydlana delikatnie się pieni, a olejek czekoladowy otuli skórę słodyczą i rozpieści zmysły.
Mus mydlany przeznaczony do codziennej pielęgnacji zatroszczy się o skórę suchą, wrażliwą i pozostawi ją przyjemną w dotyku.
żródło 


Skład: kremowa baza mydlana glicerynowa, olej kokosowy, olej słonecznikowy, olej babasou, masło shea, masło kakaowe, witamina E, barwniki naturalne i olejek czekoladowe marzenie.

INCI: Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfasuccinate, Sodium Chloride, Phenaxyethanol, Tetrosodium EDTA, Cocos nucifera oil, Heliantus annus seed oil, Orbignya Cohune Seed Oil, Butyrospermum parkii butter, Theobroma cacao seed butter, T ocopheryl acetate, Parfum, carmina 120, E160c paprika, Gramatura: 150 g
żródło

Moja opinia:

Produkt kupujemy w kartoniku na którym znajdziemy jedynie informacje: że produkt jest ręcznie robiony, nazwa marki... brak mi tu szerszych informacji o marce, produkcie... jasne nie trzeba otwierać kartonika w którym zamknięty jest słoik z musem bo na słoiku znajdziemy informacje, jednak sama czcionka mogłaby być bardziej czytelna. Brak mi takiego typowego zabezpieczenia przed testerkami sklepowymi.
Produkt ma konsystencje musu, pachnie czekoladą bliższą klasie ekonomicznej. Bardzo lubię ten produkt: jest taki lekki i przyjemny, konsystencja musu przypomina mi deser z sosem, podczas nabierania na dłoń tak miło jest masować ciało.... milej gdy towarzyszy woń czekoladowa, produkt szybko sie zmywa zostawiając skórę czystszą i świeżą pachnącą jeszcze jakiś czas czekoladą.... takie to miłe:) w musie czasem można sie natknąć na łagodne drobinki których jest niewiele.
W składzie znajdziemy laurylosiarczanobursztynian dwusodu - łagodną i niedrażniącą substancję pianotwórczą, olej kokosowy, masło shea, masło kakaowe, witaminę E... ale czy jest tak rewelacyjnie...fenoksyetanol i Tetrasodium EDTA te dwa składniki sprawiają że wiele osób zrezygnuje z zakupu tego produktu.
Czekoladowy mus mydlany z olejami marki Manufaktura Lawenda  ma krótki okres przydatności do użycia i jest to pół roku, przyznam że pierwszy raz spotkałam się z tak krótkim sześciomiesięcznym okresem w którym to trzeba zużyć produkt, dowiedziałam się że wiele zależy od przechowywania samego produktu, gdy będzie on w lodówce to niska temperatura jest w stanie przedłużyć świeżość produktu.... ale - lepiej zużyć przed terminem.
CEna 29 pln za 150g to nie jest mało tym bardziej że produkt przy regularnym stosowaniu starczył mi na niewiele ponad tydzień stosowania.

Za możliwość przetestowania dziękuję manufakturalawenda.pl


Przypominam o rozdaniu w którym można zdobyć jeden z czterech zestawów czekoladowych
(zestaw składa sie z dwóch produktów)


36 komentarzy:

  1. Ubóstwiam dobre a zarazem pięknie pachnące kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pół roku na zużycie to nie jest wcale tak krótko :) Podoba mi się jego konsystencja. Zapach też pewnie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół roku to wcale nie tak mało. Zwłaszcza jak na produkt handmade. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowy zestaw do wygrania? ? Mmmm pychotka 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowe kosmetyki (oraz inne slodko pachnące) nalezą do moich ulubionych. Szkoda tylko, że tak mało wydajny - bo tydzień stosowania za 29 złotych to trochę kiepski wynik :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, choć zastanawia mnie prawdę mówiąc połączenie napisu "Pokochaj to co naturalne" z tymi dwoma składnikami w środku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy zapach czekolady by mi pasował... Miałam balsam i peeling i nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produktu - fani czekolady będą zainteresowani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy musik choć to EDTA wszędzie wsadzana mnie już dobija :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt wydaje się całkiem fajny, ale ta cena rzeczywiście zbyt wysoka w stosunku do czasu na jaki wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nuta czekolady w kosmetykach zawsze mnie skusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio pokochałam musy. Czekoladę kocham od zawsze, wiec to dla mnie idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyk sprawia wrażenie całkiem fajnego, aczkolwiek ja nie używam takich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm.. mus o zapachu czekolady - musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie naturalne kosmetyki wiadomo, że należy zużyć je w krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z recenzji wynika, że produkt ma kilka drobnych minusów, ale mimo tego... dla mnie ten kosmetyk prezentuje się niesamowicie zachęcająco :) Przez to, że ubóstwiam zapach czekolady, i takie unikatowe, ręcznie robione kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy moim stanie zapasów kosmetycznych pół roku na zużycie nie byłoby wystarczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego produktu, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele naturalnych produktów musisz zużyć w ciągu 3mc :) wiec tutaj jest data bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogoda jest, a ja chora. Moimi planami są więc praca, łóżko i kuracja. :c
    Ta czekolada, nawet am zapach w produkcie jest intrygujący na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mus na pewno pięknie pachnie ale wystarczy na krótko co jest minusem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wrażenie, że upajałabym się samym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesienią bym nie pogardziła takim czekoladowym cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam produkty naturalne, a zwłaszcza takie, które pachną czekoladą. O tym producencie czytałam wiele pozytywnych opinii, więc pomimo kilku "ale" warto wypróbować ich wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czuję, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię kosmetyki w postaci musu. Ale czekolada jest za słodka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię zapach czekolady, więc to byłoby coś dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Twojego opisu zapowiada się bardzo ciekawie. Byłby to świetny prezent albo kosmetyk na kiepskie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tydzień to może nie jest długi czas, ale pewnie przyjemność wielka:).

    OdpowiedzUsuń
  32. Produkt kojarzy się z kosmetykiem naturalnym i eko, więc te 2 składniki rzeczywiście nie powinny się w nim znaleźć. Mnie by to zniechęciło do zakupu, szczególnie za tą cenę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!