wtorek, 31 stycznia 2023

Denko

 



Styczeń to miesiąc wyjątkowy - mając dwa bilety do teatru wygrałam jeszcze wejściówkę i tym sposobem byłam trzy razy w teatrze. Ciężko mi określić które widowisko podobało mi się bardziej bo zarówno: "Nora" jak i "Trojanki" podobały mi się bardzo, jak miło tyle teatralnych emocji, marzy mi się iść na sztuk: "Faust" ale to mam nadzieje ogarnę jeszcze.


Styczeń to też zużycia, zapraszam:


1) Patyczki Bevola, ta sama marka co moja maseczka peel off, zarówno jedno jak i drugie mi sie dobrze sprawdza
2)Avon Percive dezodorant w kulce, ulubieniec od lat, tylko wersje zapachowe sie zmieniają:)
3) Mleczko do ciała Aksamitna skóra. Moja opinia. Bardzo przyjemnie nawilza, fajnie pachnie i niewiele kosztuje chetnie kupię ponownie
4) Żel pod prysznic Evidence z Yves Rocher, mocno perfumowany żel sprawia że długo sie pachnie, ja bardzo lubię taki efekt wiec pewnie wrócę do tematu, o ile nie mam już w zapasach kolejnej butelki
5) Fresh & Natrals peeling do ciała Mokka, kawowo czekoladowy zapach jest urzekający....



1) Szampon wzmacniający na problemy skórne z olejem z czarnuszki Beaute Marrakech bardzo fajny szampon delikatnie myje włosy lekko je odżywiając, nie plącze mocno nie wysusza. Mam kolejny w zapasie

2) Szampon do włosów z czarnym mydłem, bardzo ciekawy szampon fajnie wygładza kosmyki. Raczej nie kupię bo to produkt z Białorusi, ale szampon fajny

3) Dolce Banana. Maska do włosów suchych fajnei rozplątuje nabłyszcza przyjemnie pachnie ale już wycofana jest, ale jakbym zobaczyła ją w nowym opakowaniu chętnie kupię ponownie. 

Taie to skromne denko styczniowe, miłego dnia :) 

35 komentarzy:

  1. Nie znam, ale cieszę, się że udało Ci się być kilkakrotnie w teatrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Dawno nie byłam w teatrze, super że udało Ci się zobaczyć świetne sztuki :) Co do produktów to niestety ich nie znam, nie mogę nic o nich powiedzieć jedynie miałam kulkę z avonu ale to było wiele lat temu, jak byłam jeszcze konsultantką ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że byłaś w teatrze. Ja w końcu wybieram się na taką ucztę w Walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę teatralnych przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale w teatrze nie byłam tak dawno... aż Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję owocnego spotkania z teatrem, oby tak dalej:) Denko ciekawe, chętnie bym wypróbowała te szampony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie byłam w teatrze ;) Chciałabym nadrobić ;) Z kosmetyków które miałaś, ja nie miałam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj i mnie zasypało, a wieczorem poszedł deszcz ;) Oj pozazdroszczę trzy wyjścia w jednym miesiącu - sztuka jest zawsze wspaniała to taki inny odbiór ... e nie takie małe zużycie mi wyszły tylko 2 kremy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mi niestety dezodoranty Avon kompletnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie byłam w teatrze, super że udało Ci się zobaczyć świetne sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super z tym teatrem - mimo, że sama w jednym działam to jakoś od jesienie nie miałam okazji się wybrać na żadną nowa sztukę

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne wygrane :) Perceive znam, kiedyś używałam, ale już nie używam, bo ogólnie perfumy zrobiły się dla mnie za mocne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygrania wejściówki :). Jak ja dawno nie byłam w teatrze, chętnie bym się wybrała. A z denkowych kosmetyków niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tych wyjść do teatru. Może i mnie się uda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel pod prysznic Evidence z Yves Rocher stosuję i również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa dezodorantu z Avonu, bo takiego chyba jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham teatr, więc cieszę się razem z Tobą z takich przyjemności. A z pokazanych przez Ciebie kosmetyków, bardzo chętnie spróbowałabym to mleczko do ciała :). Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super- trzy wyjścia do teatru w styczniu. Zazdroszczę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Styczeń wyjątkowo bogaty, zwłaszcza kulturalnie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny miesiąc miałaś, a w tym miesiącu u mnie jest jeszcze skromniejsze denko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę wypraw do teatru :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ten zapach Yves Rocher, kultowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Może to nie na miejscu pytanie, ale czy promujesz kosmetyki w ramach współpracy jako influencerka? Czy to tylko zapis osobistych doświadczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) warto było by się podpisać
      2) co publikuję na blogu nie jest tajemnicą.

      Usuń
  24. Denko może i skromne, ale za to wyjścia do teatru, wynagrodziły Ci to 😀
    Szkoda że ta ostatnia maska została wycofana, wyprobowałabym ją 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, że udało Ci się wybrać do teatru i jeszcze wygrać kolejną wejściówkę. Ostatnio mam wiele okazji do oglądania sztuki, ponieważ mój narzeczony pracuje w Teatrze Miejskim w Gdyni i na przedstawieniu "Znaczy Kapitan" również miałam okazję być :)
    Ta bananowa maska najbardziej mnie skusiła. Szkoda, że wycofana :(
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie za rzadko chodzą do teatru. Mam nadzieję, że w końcu się to zmieni. Póki co kupiłam mamie bilety na spektakl z jej ulubionymi aktorami, których zna z serialu komediowego. Mam nadzieję, że się jej spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyjścia do teatru, aż trzy. W tym miesiącu idziemy na Draculę do Opery. Bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, i powinnam się wybrać do teratru - bo tak szczerze, to nie pamiętam, keidy byłam ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  29. A wiesz, że w teatrze byłam jako nastolatka ostatni raz i jakoś od tamtego czasu nie wybrałam się. Nie dlatego, że mi się nie podobało, ale jakoś nie mam z kim się tam wybrać. Jednak może kiedyś nadrobię tę zaległość kulturalną :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie byłam w teatrze ani nawet w kinie - ale Twój wpis zmotywował mnie, żeby nadrobić zaległości w tej kwestii. Jeśli chodzi o kosmetyki - najbardziej zainteresowały mnie te do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!