sobota, 1 czerwca 2024

Ciekawostki


Dziś takie trochę rozmaitości ale z ciekawostkami, trikami, lajfhakami.... oto kilka punktów, ostatni zawiera coś co mnie ostatnio mega wkurzyło. Zapraszam
 

1) 


2)


3) Sposób na zbicie cukru, mojej znajomej która zmaga sie z cukrzycą. Woda z cynamonem obniża poziom cukru we krwi. Na szklankę jedna łyżeczka cynamonu, wymieszać i wypić. 

4) Jeden z obywateli złapał stopa, zamiast do celu trafił do celi. Pan trafił na nieoznakowany wóz policyjny w którym to wyszło że pasażer ma do odbycia kare do odbycia.klik

5) Art. 288 § 4."Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek pokrzywdzonego." Próba zgłoszenia na komisariacie aktu wandalizmu. Pani policjantka nie przyjęła zgłoszenia tłumacząc że właściciel musi to zrobić. Z uwag że jest to miejsce publiczne, pani kieruje by to zgłosić to do urzędu miasta. 
Tutaj widać wandale traktowali stół jakimiś chemikaliami


Aby zrobić dziurę w drewnie.


To tymczasem tyle, samych radości z okazji dzisiejszego święta, bo w każdym z nas ponoć dziecko jest.

10 komentarzy:

  1. Sposób na obniżenie cukru przekażę mojej babci. Warto pielęgnować swoje wewnętrzne dziecko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. We mnie jest mnóstwo z dziecka, być może dlatego, że urodziłam się od razu 2 czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynamon jest dobry na wszystko!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wandale są wszędzie. Ludzie naprawdę nie mają wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów na takie bezmyślne niszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis z ciekawostkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa takie ciekawostki, zawsze mozna sie czego ciekawego dowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, kazdy jest w jakims stopniu dzieckiem, choc niektorzy o tym zapominaja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego sposobu na cukrzycę. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!