Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

Wygraj i wybierz swoją filiżankę! - przypomnienie o rozdaniu!

Dziś jest przed ostatni dzień by zgłosić się do mojego rozdania z „Ceramiką Sopocką”. Nagrodą jest ręcznie robiona filiżanka którą zwycięzca sam sobie wybierze.

Kto się nie zgłosił jeszcze ma szansę, ale to już ostatnie momenty!






więcej na stronie:

Filiżanka uprzyjemni picie kawy, czyniąc ją smaczniejszą.
Filiżanka to także świetny prezent z okazji lub bez.
Jeszcze raz zapraszam do udziału w rozdaniu!

Link do rozdania:


14 komentarzy:

  1. rzutem na taśmę.....wpisałam się pod rozdaniem. banerek tez juz mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...czymam kciuki, może tym razem się uda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się filiżanka z serduszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta filiżanka z serduszkiem :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam komplety filiżanek, ale i tak najczęściej piję kawkę z kubka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo wszystko zapraszam do udziału:) filiżanka to też fajny prezent:D

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!