środa, 15 marca 2017

Co u Ciebie Droga Czytelniczko?

Co u Ciebie Droga Czytelniczko? Podziel się proszę co czujesz? Chcesz sie czymś pochwalić? podzielić? A może trapi Cię coś... będzie mi miło gdy podzielisz sie ze mną w komentarzu tym na co masz ochotę:)
Wirtualna kawka


a może herbatka - byłam wczoraj w herbaciarni i wybrałam sobie dwie: "wisienka na torcie" i "wiśnie w rumie". Herbaciarnia w której byłam jest dość słynna jakoś przyciąga i nie tylko mnie... bo okazało sie że to dość znane miejsce.
     Myślę zastanawiam sie nad rozdaniem... co byście chciały? Myślałam o woskach, o herbatach (kubek z rozparzaczem)



 a może jakiś bon na portfele skórzane, etui wizytowniki są...
Lubicie rozdania?

71 komentarzy:

  1. Jakie śliczności! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawię ambitny ":)" na dobry początek dnia.

    OdpowiedzUsuń

  3. A ja właśnie rozmyślam nad takimi kubkami,
    le nic nie widziałam fajnego do zaparzania, Twoje są extra :-)
    A ten z pawiem jest wyjątkowy...
    Rób coś , bo się nudzę :-)))
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek z zapażaczem fajna sprawa- trochę się na szukałam zanim znalazłam. Co do zabawy to myślę nad tym

      Usuń
  4. Ja rozdania uwielbiam! Kubków nigdy dość. :D Co u mnie.. doskonale wiesz, ślub, ślub, ślub i jeszcze raz ślub.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Heloł, u mnie zdrowko troche podupalo w tym tygodniu, tazke Wszystkim czytelnikom i Tobie zycze przede wszytskim duzo zdrowia! :) A rozdanie jak najbardziej chcemy, jakon maniaczka herbat nie pogardzilabym jakimis fajnymi smakami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana z Tobą wszędzie na kawkę nawet w realu ;)
    Cóż siedzę w pracy i nic mi się nie chce, jestem zdemobilizowana zamiast zmobilizowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło🐯 może będzie okazja. Co do pracy mam podobnie. Na szczęście dzisiaj luźniejszy dzeń

      Usuń
  7. u mnie kawka zaraz pod ruszt pójdzie:) przeglądam oferty pracy i jestem w szoku co za niewolników szukają niektóre firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dzisiaj zostałam w domu, bo grypa :( Też z chwilkę zrobię sobie herbatę. Bardzo ładny ten kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdanie zawsze spoko :) U mnie wszystko w porządku :) Dziękuje, że pytasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to się przeziębiłam, ale przynajmniej nie chodzę do pracy;] a rozdania są zawsze fajne;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdania oczywiście lubię. U mnie dzisiaj rewelacyjny humor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdanie chyba każdy lubi choć nie zawsze im się chce brać udział jakby to nie wiadomo ile ich kosztowało... ;) Co u mnie? Stara buda raz do góry a raz w dół, życiowa huśtawka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe wieki nie byłam w herbaciarni, mąż najczęściej zamawia herbatki przez internet ;) Wiśniowe uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kubek :-) Kurcze nigdy nie byłam w herbaciarni jeszcze 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzięki Tobie i świetnemu rozdaniu mogę się rozkoszować pyszną herbatką :)
    Także sprawiłaś, że codziennie mi miło z tego powodu :)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Mwgly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek z zaparzaczem jest cudny :)
    Co u mnie....organizacja spotkania mnie pochłania , ale nie zapominam odwiedzać ulubione blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że lubisz mojego bloga,widzę że dobrze zorganizowana jesteś

      Usuń
  17. U mnie ostatnio życiowe zmiany :) Mój ukochany ze mną :)
    A co do herbatki... lubię malinową z granatem
    i chętnie takiej bym się w Twoim towarzystwie napiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem wielką herbaciarą i wszystko co się wiąże z herbatą uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zmęczona życiem i obowiązkami ale nie umiem nic nie robić i sama jestem sobie winna. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio stoję w obliczu poważnych zmian o dużej skali i trochę panikuję... Cóż. A co do kubeczków na herbatę, sama ostatnio kupiłam taki ładny zestaw z kotami, od razu przyjemniej się herbatę pije:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja proszę o kawkę :-)
    A co u mnie...zmęczona strasznie jestem i oby do Świąt, bo mam dłuższą przerwę i wyjeżdżam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Od jakiegoś czasu podczytuję Twój blog i chyba już zostanę na dobre bo jest tu wszystko i porady, jedzonko, i kosmetyki, czasem przemyślenia - życie po prostu.
    Pozdrawiam serdecznie Iva

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie brak energii już dziś ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne kubki, kocham herbatę, dzisiaj coś za mało herbat wypiłam, ale dzisiaj chorowałam bo mnie wirusem w domu poczęstowali :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja herbatki bym się napiła, ale nie mam siły wstać z łóżka. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie czeka produkcja jajek karczochowych :)
    A kubeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! To będziesz oczu ludzkie pieścić swymi dziełami:)

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!