sobota, 24 marca 2018

Zniżka na zakupy w Domowa Przystań - Yankee Candle - OLIVE & THYME - OLIWKI I TYMIANEK (WOSK)

W marcu jak w garncu raz cieplej, raz chłodniej... ja zabiegana zalatana... i przyznam że czasem człowiek nie wie od czego zacząć - no momenty... miesiąc chyli się ku końcowi, coraz bliżej święta no i tak... jednak bez względu na wszystko w moim pokoju prawie cały czas działa kominek zapachowy, jeden z trzech ale o tym innym razem. Dziś wosk od Yankee Candle który wybrała dla mnie Pani z domowaprzystan.com, zapraszam:


Delikatny, śródziemnomorski zapach, świeżych cytrusów, tymianku i liści oliwy z piżmowym akcentem.
Czas palenia: 8h
Średnica: 5,5cm
Wosk jest świetną alternatywą dla świec. W zależności od wielkości pomieszczenia, wosk podzielić można na kilka mniejszych części i palić kilkukrotnie. Do użycia wosku niezbędny jest kominek zapachowy. Firma Yankee Candle produkcją świec zajmuje się od 1969 roku. Świece te wytwarzane są z wysoko oczyszczonej parafiny w Whately w Massachusetts w Stanach Zjednoczonych. Przez lata asortyment firmy rozrastał się i obecnie Yankee Candle oferuje nie tylko świece, ale całą gamę produktów związaną z zapachem.

Moja opinia:

Tartaletka typowa dla wosków Yankee candle, miła etykieta, kolor wosku zielony. Nie ukrywam że nie przepadam za opakowaniem i forma tych wosków które idą w górę, i mam wrażenie że wprost proporcjonalnie do jakości z tym że przeciwnie. Wosk Olive & Thyme z YC to przyjemny toważysz delikatny i subtelny nienachalny w swojej subtelności nie gości długo. 
Zapach roślinny przeplatany słodyczą... coś jakby miłe chwile w ogrodzie pośród świeżych roślin... tak drewniany domek z którego od czasu do czasu wydobywa się uwodzicielska woń ciasteczek.... subtelny taniec roślinnej woni przeplatającej się ze słodyczą to cień miłych wspomnień...
Jednak nie jest to wosk do którego jakoś szczególnie chętnie wrócę...  ale na domowaprzystan.com znajdziesz ofertę wosków i świec z Yankee CandleWood WickKringle Candle i innych a żeby było milej 

10% Zniżki na hasło czerwona filizanka 




Zniżka tylko do końca marca!

44 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś lubi to się spodoba na pewno, ja wolę raczej czyste zapachy kwiatowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten zapach się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nazwa... brzmi tak przyjemnie i domowo a zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go ale z chęcią bym go u siebie w kominku widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba od dwóch lat próbuję wybrać jakiś zapach i nadal mi nie wychodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten zapach i mi bardzo przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też lubiłam woski ale teraz o wiele chętniej sięgam po świece. Ostatnio najczęściej kupuję je w TKmaxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie wiem, czy to jest zapach dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. yankee akurat mi sie skonczylo:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla fanów takich rzeczy, taka zniżka to będzie prawdziwa gratka. Ja nie przepadam, ale fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wiem... Wydaje mi się taki przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się taki zapach w pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za kod rabatowy , ja niestety nie lubię wszystkiego co jest związane z oliwkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zniżka jest na zakupy w tym sklepie mam nadzieje że znajdziesz coś dla siebie: )

      Usuń
  18. Ostatnio moja kuchnia pachnie często tymiankiem, więc potrafię sobie wyobrazić ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam woski z tej firmy :) Super jakość mają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten też ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!