piątek, 20 lipca 2018

Filiżankowe fanaberyje...


Dzień dobry Kochani!

Pojęcia nie mam jak ten czas szybko leci... budzik... otwieranie biura, obowiązki: ludzie przychodzą jest naprawdę miło... po jakimś czasie wychodzą, zamykam biuro pstryk idę do domu pokręce sie i idę spać, pzegladam blogi ale oczy bolą, kleją sie i spać... ale sie zawezmę i nadrobię jako nadrabiam... 
Wczoraj koleżanka z pracy miała urodziny były słodycze, winko musujące....było mega miło.... kurcze atmosfera - nigdy nie myślałam że to kiedykolwiek napiszę... ale jest zbyt fajna, za fajnie sie gada.... a ja przyznam że staram sie skupić na pracy... gadam, jest fajnie miło ale przykładam się by zrobić co do mnie należy a nawet więcej. Rezultaty działań moich są różne, bardzo....
Myślę że warto było sie starać bo mogłam poszaleć... przegięłam i powinnam dać sobie szlaban.... ale potrzebuję jeszcze kila rzeczy... jednak to już chyba w sierpniu będę odhaczać punkty wish listy...
Jak poszalałam .... a przegięłam bardzo.... kto ciekawy zapraszam dalej...




Liqpharm LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C BOOST 30 ml, Bogate serum rozświetlające z witaminą C skończyło mi sie to które dostałam na spotkaniu kwietniowym a że dobre było to kupiłam. Normalna cena to ok 67 złotych w Super Pharm... ale ja znalazłam właśnie to opakowanie z ceną chyba 54 złote, miałam jeszcze jakis kupon i ostatecznie za serum zapłaciłam około 40 pln. Myślałam by wypróbować inne, może będzie okazja...
 Maszynki do golenia



Wiecie że lubię ceramikę? No to kupiłam kubanek - chciałam większy i mam. Wybór był trudny bo chyba każdy miał coś co przyciągało wzrok ale ostatecznie wybrałam niebieski. Pije sie z niego wspaniale, najprzyjemniej kawę. Tak.... dobra kawa i ekspres sprawiły że pijam więcej kawy.
Herbaty w herbaciarni.... bardzo lubię to miejsce a Pani tm praująca jest po prostu przemiła... ujmująca.... no i jak tam ni wracać? Samo miejsce mnie przyciąga.... skusiłam się nie tylko na herbaty ale i na puszeczki.... chcę żeby to tak ładnie estetycznie wyglądało, no i wygoda większa niż w przypadku torebek no i ta ekologia:)
Jeszcze raz kubanek poranny:


Byłam u szewców dwóch. Uczciwych szewców.... powiedzieli że tych butów moich już nie opłaca sie naprawiać, a ja je tak lubiłam... Niestety do wymiany... ah sporo tu wymieniać... a jak jszcze kolejny element Pan pokazał to juz złudzen nie miałam... chyba 6 lat mi służyły dzielnie... tyle kilometrów, tyle okazji, tyle komplementów no i ich czas minął....
Rozpoczęłam poszukiwania, już chciałam z sentymentu jechać do tego samego sklepu.... jednak w nim kupiłam buty w których nie chodzę.... zrezygnowałam z dość dalekiej wycieczki.
Dotarłam do sklepu pewnego Pana.... starszy po wylewie człowiek, od lat prowadzi sklep, choruje. Sklep zamknięty ale drzwi uchylone, wczoraj zdecydowałam sie zapukać, usłyszałam że zamknięte, no ale Pan siedział.... wybrał mi buty które najpiękniejsze nie są ale tak wygodne <3....mierzyłam i inne dla porównania... no i stanęło na tych które dla mnie ten Pan wybrał....
Dobijała się i inna Pani.... no i tak z przyzwyczajenia, sentymentu i zaufania wieloletniemu doświadczeniu.... miłej obsłudze.... no i jak tu nie wracać.... kolejna kupiona u niego para i pewno nie ostatnia - tak chętnie wracamy do tego co wygodne....profesjonalne...


Zakupu nie planowałam ale wiadomo że co dwie pary to nie jedna.... te mnie ujęły jakimś podobieństwem do tych z którymi powinnam sie już rozstać ale serca nie mam....
Podkreślam iż mimo że tanio nie było to na wyprzedaży kupiłam.... nie spodziewałam się że będę miała element garderoby takiej marki... no ale już są moje, no i niech dobrze służą. Słyszałam że ta marka ma porządne torebki, świetne zegarki ale buty są piętą achillesową oferty....


No i tym obuwniczym akcentem zakończę.... przyznam że jak nie znalazłam sandałków... tak nic w oko nie wpadło ;( pocieszające że i tak nie za bardzo miałabym gdzie iść w sandałkach... no i kiedy skoro praca dom a weeekendy sennie mijają i zdecydowanie za szybko.
Wpadła mi w oko torebka ale tu już do głosu doszedł rozsądek.... moja ta którą mam wytrzyma jeszcze mimo że mam ochotę ją zmienić bo no już chyba czas.... ale teraz trzeba skupić sie na tym by zarobić na te dobra... no doszła do listy rzecz kolejna, ale to może innym razem...
Miłego dnia:****
Dziękuje że jesteś <3 <3 <3

39 komentarzy:

  1. Lubisz ceramikę, ja kolekcjonuję kubki i szklanki wszelkiego rodzaju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Liqpharm ma świetne sera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda:) cieszę się że udało mi sie nabyć w promocji, chętnie też przetestuję inne wersje

      Usuń
  3. Dobrze, że jeszcze spotyka się uczciwych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak.. miło wracać do miejsc, gdzie są jeszcze uczciwi i znający się na rzeczy sprzedawcy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że w pracy jakoś idzie, dość gładko najwyraźniej. Ja nowej pracy szukam, żeby zarobić na życie. Zobaczymy jak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buciki, Liqpharm LIQ bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ szaleństwo zakupowe... czasem trzeba;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne dla oka te fanaberie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś, ale czasem trzeba. ;)
    Mnie się bardzo trudno rozstawać z butami. Praktycznie noszę je do momentu, kiedy któregoś pięknego dnia muszę wracać na boso bo się rozpadły całkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też dla tego chodzę jeszcze w tych starych a jak sie rozsypią to będzie mi przykro ;/, fajnie wiedzieć że nie tylko ja tak mam

      Usuń
  10. Lubię produkty Liqpharm, właśnie piszę o jednym post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne fanaberie😊
    Buty mi się podobają i wyglądają na wygodne 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kubeczek ^^ Ostatnie balerinki bardzo mi się spodobały *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki śliczne, lubię balerinki i temuż podobne. Wszędzie w nich chodzę i pewnie za jakiś czas też będą do wyrzucenia. Ale co zrobić jak wygodne?
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!