poniedziałek, 3 września 2018

Rozmaitości













53 komentarze:

  1. Podoba mi się to diamencie:D Biorę do serca;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla humoru i do przemyślenia. Super. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się stać diamentem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie fajne, ale ostatni to mnie rozłożył na łopatki 😁 Chociaż trzeba przyznać, że patent dobry 😉😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak... z tym diamentem (choc na zdjęciu brylant jest ;)).. to sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba raczej proces i droga, bo osiągnąć cel udaje sie nielicznym

      Usuń
  6. Niektóre Twoje "wstawki" dają do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. mądrości, jestem lwem zodiakalnym. miło z Tobą zacząć tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni pomysł najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma ajk masa róznorosci w poniedziałek na poprawę humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe fajne to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można się uśmiechnąć :)
    Ostatnie najlepsze, aż sobie wyobraziłam jak wszyscy się spotykają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. widzialam ten z krową juz swietny jest, Zapraszam na szybki konkurs https://www.facebook.com/161544380675848/photos/a.233556296807989/1067609906735953/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  13. Mem z krową najbardziej mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to najlepsze są filmiki z psami a dokładniej z Huskimi jak tak wyją. Super są :D Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak fajnie z poniedziałku poprawić sobie humor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dalmatyńczykiem jest bardzo zabawne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i przyjemnie kończy się ten poniedziałek z takim wpisem L:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się o diamencie i introwertyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio jak dla mnie jest najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni pomysł... w zasadzie możnaby spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  21. dalmatyńczyk świetny :D i okulary of course

    OdpowiedzUsuń
  22. KURŁAA jest najlepsze i tak:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!