środa, 9 października 2019

Denko



Minął wrzesień, zaraz połowa października...a ja dopiero dziś ogarnęłam zdjęcia pod zestawienie zużyć wrześniowych.
 Wrzesień to niestety także rozmowy kwalifikacyjne... sporo można by pisać i mówić na ten temat...
Na dzień dzisiejszy role sie nieco odwróciły i to ja mam możliwość wyboru i nie do końca wiem na co sie zdecydować. Poczekam na wyklarowanie sie tej najlepszej propozycji. Jedna z nich to mam wrażenie fajne zajęcie na fajnych warunkach. Co będzie czas pokaże....
No a denko wrześniowe prezentuje sie tak:


Czarne mydło fajne mydło, taki trochę inny produkt z uwagi na konsystencje, skład... kupiłam z myślę o wyjazdach. Myślę że fajny to produkt bo nie wysusza, świetnie myje... ale jest jedno ale.... otóż trzeba dokładnie rozetrzeć w dłoniach czy na skórze, by "glutki" nie zostawały.... no właśnie.... dla tego jak wrócę do produktu to raczej wybiorę płynną wersje.

Fenix Jewellery & Cosmetics, nawilżający balsam do ciała i tonik aloesowy, recenzja. fajny produkt, śliczny zapach.... może wrócę do tematu

Żel pod prysznic z TBS Fuji Green Tea. Przyjemny żel o fajnym zapachu zwłaszcza na lato. Jednak jakieś 26 złotych (tyle kosztuje w cenie regularnej) to dla mnie pomyłka jak za żel pod prysznic, w dodatku skład też nie jest jakiś wybitny. Produkt można uświadczyć za dyszkę czy kilkanaście złotych. Myślę że dyszka to uczciwa cena, więc jak spotkam to kupię, chyba:)


Fenix Jewellery - Mucus Snail Creamy Serum - przyjemny krem, fajnie nawilża, łagodzi.... chętnie wrócę do tematu:)

2) Bevola maseczka peel off.... ciągle wracam. Szkoda że nie zawsze jest w sklepie, więc robię zapasy. Mam nadzieje że nei wycofają jej....

3) Marion, maska oczyszczająca do skóry głowy. Szkoda że produkt średnio dostępny, powyższą kupiłam w jakiejś wyprzedaży za złotówkę, warto było. Moja skóra głowy lubi maski, zwłaszcza że ta jest z dodatkiem glinki.

No i to wszystko , miłego :****

19 komentarzy:

  1. Też wolałabym zapłacić dyszkę za żel po prysznic ;) Gratuluję denka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zużycia. Ta maska do włosów z Marion mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe dzisiejsze danko jest bardzo interesujące. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio używam różnych nawilżających balsamów do ciała bo mam strasznie suchą skórę... 😓
    Może wypróbujęę i ten z Twoje listy 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami takie oczyszczenie cerki by się przydało... No ale najpierw muszę skończyć 3 pełne kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj moja też potrzebuje maski i zdaje sobie sprawę , że nie łatwo jest dotrzeć do najlepszych
    Kiedyś drogerie Rossmann miały ciekawe produkty
    Dziś mam problem
    Niech moc będzie z Tobą koleżanko przy wyborze pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka Bevola mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne mydło cały czas za mną chodzi, kiedyś muszę sobie w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię denka, gratuluję zużyć, chociaż nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tą maskę oczyszczającą do włosów i skóry głowy z Marion, jednak się zbytnio nie polubiliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam właśnie płynne czarne mydło, super było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nic nie znam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie znam, ale chętnie poznam. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym miesiącu wyjątkowo mało skończyłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne mydło bardzo lubię i myślę, że tę wersję z czasem poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!